środa, 18 lipca 2012

Paź Królowej








33 komentarze:

  1. A ja zawsze Paziem nazywałam takiego w odcieniach brązu z kolorowymi kółkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam. Tamten z kółeczkami to Rusałka Pawik. A tego widziałam w ogrodzie po raz pierwszy. Bardzo duży i bardzo szybki :)

      Usuń
    2. Całe życie się uczymy :D Mężuś też się zdziwił :D

      Usuń
    3. A mój się domaga uznania, bo to on odkrył w Internecie, że to Paź Królowej. BRAWA dla Jaskóła:))))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :)))) w oryginale jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  3. piękny, u mnie bywa bardzo rzadko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas po raz pierwszy. To ostatnie zdjęcie jest prezentem od motyla. Kiedy się już tak za nim po ogrodzie pouganiałam, siadł sobie na ścieżce, rozłożył skrzydełka i tak trwał w bezruchu parę minut. Pozował niczym modelka :)

      Usuń
  4. Hej. Mam pytanie jakie ty aparatu używasz??? Jak byś mogła mi odpisać na emaila. adamo1986r@gmail.com Bardzo mi się podobają twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarujący jest Twój ogród,czarujący,Jaskółko.KUBA

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaskółko,Jaskółko,zagubiłaś się w magicznym ogrodzie?KUBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubo i magiczny, i czarujący a w dodatku na tyle duży, żeby móc się w nim schronić przed drapieżnikami :))) Dobrze, że się nareszcie odezwałeś :)))

      Usuń
  7. Coz bede pisac... piekny ten PAZ KROLOWEJ!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  8. Paź królowej lub.. jaskółczy ogon -czyli w dobre miejsce trafił!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma na drugie?Jaskółczy ogon??? Idę grzebnać w Net...:)))

      Usuń
    2. Faktycznie !!!!"Paź królowej, jaskółczy ogon (Papilio machaon)" Ale szopka:)))))

      Usuń
  9. Hej!
    Jak na fotografię nieprofesjonalną to fotki motyla supr!
    Lato w pełni. Az strach pomyśleć, że zima będzie!
    A do Ciebie trafiłem od Kuby
    \Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  10. I dołączyłem do Twojej witryny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że tu zawitałeś. Zima też ma swoje uroki. Chyba.. w każdym razie jeszcze cieszmy się latem :)))

      Usuń
  11. Motyle są takie kruche, delikatne, piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, delikatne i kruche, ale swój spryt mają. Ten był wyjątkowo przebiegły :)

      Usuń
  12. Pomyśleć,że wszystko w Twoim ogrodzie i w życiu- w wiecznym żyją sporze, a dają piękna tak wiele.
    Jaskółko, tym pięknem żyć to już jest coś.Coś bardzo ważnego, bo to jest budulec duszy przecież.Właśnie byłam na spacerze i w rozmowie z psiarzami okazało się,że są bardzo zdziwieni tym,że ich psy mają dusze.Gdy Kudłaty dodał,że rośliny też mają dusze -machnęli rekami obiema i szybko odeszli . Chyba mamy przechlapane u tych psiarzy.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to pięknie mieć przeświadczenie, że wszystkie żywe mają duszę.Wystarczy popatrzeć im w oczy. Mało tego, że ich dusze są wrażliwe. Machnięcie ręką- co to za głupoty ta baba plecie- wydaje mi się takie płaskie, przyziemne i bezrefleksyjne. Nie wiemy, co tak naprawdę w każdym siedzi. Może to asekuracja, ale dopóki nie wiem na 100% nie twierdze autorytarnie. A poza tym, takie machniecie ręki to brak przyzwolenia, mała nietolerancja, na przekonania innych. Niby nic.
      Masz rację, ogród jest ukojeniem, daje dużo, uspokaja, kiedy "złe moce krążą". A dzisiaj idziemy w świat, poznać, co w przyrodzie dalszej piszczy :)

      Usuń
  13. Jaskółko, Twoje zdjęcia są przepiękne!!!! Ten motyl jest zachwycający. Zazdroszczę Ci pięknego ogrodu,możliwości codziennego bycia z przyrodą i możliwości podpatrywania jej o każdej porze dnia. Pozdrawiam Cię serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaskółko, robisz rewelacyjne zdjęcia!!! Jestem nimi zachwycona. Masz wielkie szczęście ,że możesz być z naturą na co dzień o każdej porze dnia. Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam już z niecierpliwością na następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło. Będą pewnie i następne :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz. Uroda polnych kwiatów zachwycajaca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.