poniedziałek, 3 września 2012

Wyzłocone







17 komentarzy:

  1. Przepieknie wyzlocilo Ci sie niebo...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często takie zachody są tutaj :) Piękne :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest takie,że chciałabym tam iść!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nierealne prawda? Taka kraina szczęścia w oddali :)))

      Usuń
  3. przepiękne te letnie zachody, w różu i pomarańczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze takie fiołkowe się później robi, ale tego koloru aparat nie wychwytuje. A szkoda :)

      Usuń
  4. Pięknie ale i jakoś tak... mrocznie. A może to mnie mrocznie w duszy. sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnie jest mroczne, ale te poprzednie chyba nie. Dodałam tylko lekko kontrastu:)Rozchmurz się i przegoń te mroczności :)))

      Usuń
  5. Przepiękny jest świat w Twoich oczach ,Jaskółko !!! Z wielką przyjemnością zaglądam do Ciebie!!!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba :) Wpadaj i ciesz oczy :)))

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.