piątek, 9 listopada 2012

W kolorze starego złota

Dzisiaj listonosz przyniósł paczuszkę, a w niej było to cudo. Tę prześliczną broszkę dostałam od Elfi, która wykonuje różne ozdoby starą, XVI wieczną metodą ganutell, rodem z Malty.(http://ganutellelfi.blogspot.com/)

Elfi sprawiłaś mi olbrzymią przyjemność.
Oprócz broszki otrzymałam od Elfi moc dobrych życzeń i ciepłych myśli.

Elfi, ogromnie Ci dziękuję. Już ją dopasowałam do mojego oliwkowego żakietu. Całość wgląda niezwykle szykownie. Niestety, zdjęcie nie odzwierciedla koloru żakietu, ale i z ukazanym broszka bardzo dobrze współgra.

 Takie gesty oraz słowa niesamowicie mnie wzmacniają, dodają wiary, że my  tutaj w blogosferze, potrafimy „odnaleźć się” w Realu i stać nas na dobre gesty. No dobra, bo rozczuliłam siem J))).
Uwolniłam od moderacji komentarze. Moderowanie włączyłam, ponieważ musiałam uwolnić się od komentarzy wrednych gnomów. Kto czytał ich wypociny i epitety dotyczące mojej osoby oraz wszystkich tu komentujących, ten doskonale mnie zrozumie. Star uświadomiła mi, że moderowanie zabija wszelką dyskusję. I jest to prawda. Zatem, jeżeli będziecie mieli ochotę podyskutować tutaj- nie ma już przeszkód. Zapraszam J.

18 komentarzy:

  1. To prawda - nie widać innych komentarzy jak się pisze, nikt dodatkowo nie prowokuje, ot - odpowiada się na notkę i znika ;)
    To ta sama broszka na wszystkich zdjęciach? Jeśli w różnym świetle będzie tak na Tobie zmieniać kolory, to dopiero ściągnie uwagę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę jednak dyskusje, odpowiedzi na bieżąco. Gdyby nie ta awantura, nie moderowałabym. Nawet anonimy wpuszczałam. Każdy może tu powiedzieć, co uważa, ale bez agresji, epitetów, słownych napaści na innych. Zobaczymy. Mam zamiar teraz zostawiać wszystko. W końcu, jeżeli ktoś brzydko się zachowuje, to o nim to świadczy :)
      Broszka ta sama. nie zmienia kolorów. zrobiłam sobie studium fotograficzne. Prawdziwy kolor to ten na białym tle. Jest prześliczna :)

      Usuń
  2. Broszka piękna i mnie też sie podoba, a resztą nie należy się przejmować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u Jaskółki:) Cieszę się, że zajrzałaś. Zdjęcia nie oddają w pełni urody broszki. Broszka jest bardzo delikatna i miodowo-złota :)

      Usuń
  3. Broszka cudna, Elfi zrobiła i dla mojej Pysi,ale nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia!
    Ale Twój pomysł świetny, powiem jej ,żeby przywiozła, zrobię zdjęcia i też pokażę -takimi rzeczami należy się chwalić - i dobrymi gestami i kogoś za talent.
    ehh, mało gramatycznie mi wyszło, ale jest juz późno, spałam 5 godzin, więc zostawię jak jest -życzliwi nie zwrócą uwagi, a innymi się nie przejmuję -uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zrób zdjęcia i pokaż następne śliczności. Składnia się nie przejmuj. Kiedy pisze się tak od serca, szczerze i szybko, żeby myśl nie uciekła, często wychodzi zdanie niegramatyczne, ale bardzo naturalne :)))I o to chodzi :))

      Usuń
  4. Przykra sprawa z tymi gnomami, ale może już się odczepiły? Oby.
    Broszka niesamowita, idę zobaczyć, jak się taką robi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się odczepiły, a raczej, że tu nie wejdą. Broszka jest misternie pleciona. Elfi "plecie" cudeńka :)

      Usuń
  5. cacuszko śliczne:)
    Moderowanie czasem jest konieczne ale przyznaję, na moderowanych przez cały czas blogach nie komentuję bo mam wrażenie ograniczenia wolności wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu masz rację. Przykro mi było, że muszę moderować, bo czułam się cenzorem, chociaż tylko jeden raz nie puściłam komentarza. Zamieściłam jednak informację, że ktoś był-nie podałam linka, który osoba zamieściła pod komentarzem. Dopiero potem zorientowałam się, że ludzie na innych blogach podają linki, tak reklamują swoje strony i nie jest to nic nagannego. Trudno, stało się.

      Usuń
    2. spam to ja wywalam bez wahania;)chyba, że jest to szczególnie miłe zaproszenie, natomiast bardzo często zdarza się taki komentarz "ładnie piszesz, zajrzyj do mnie ituadresikblogaska", na to nie mam litości!

      Usuń
  6. Milo dostawac TAKIE broszki!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że dostaje się od osoby, która wie o mnie tyle, co z opisów w blogu. To świadczy o jakimś zaufaniu, sympatii. Tobie równiez dobrych chwil :)

      Usuń
  7. Ma dziewczyna złote ręce, broszka jest piękna.Miłe są takie upominki.Serdeczności Jaskółko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z rąk Elfi wychodzą istne cacka :)Bardzo jest mi miło, że jedno z nich trafiło do mnie :)

      Usuń
  8. Bardzo,bardzo mi cieplutko od tych pochwał, które zbieram za Twoją przyczyną:))
    Dziękuję Tobie Jaskółko i za pośrednictwem Twojego bloga wszystkim za pochwały. Dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.