poniedziałek, 31 grudnia 2012

Co tu dużo mówić:)

Z nowym rokiem raźnym krokiem....

19 komentarzy:

  1. Jaskółko i tak trzymaj ten raźny krok w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam Serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak ma być! Najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I postanowień nie było :))) Za to z ochotą do przodu :)))

      Usuń
  3. Obyśmy wszyscy w Nowym Roku mieli tyle energii i takie zadowolone buziaki. A gdzie jest snieg?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyśmy .....Jaki śnieg???? U nas pogoda taka (dzisiaj +10 stopni i śliczne słońce), jak na zdjęciu, które robione było w październiku nad Zalewem Goczałkowickim.

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu.Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego najlpszego w 2013 roku :)

      Usuń
  5. I tego raźnego kroku się trzymajmy a reszta sama przyjdzie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ponieważ grono blogowych dobrych znajomych jest bardzo życzliwe, to tym raźniej i weselej w ten Nowy Rok wkraczam (y) :)

      Usuń
  6. I z uśmiechem, jako echem!
    I z rozsądkiem, jako wątkiem
    I z kochaniem na sniadanie!
    I z marzeniem jako z lśnieniem!
    Pozdrowienia wesołe zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeszcze raz ja! Przed chwilą przez pomyłke usunęłam z mojego bloga Twój ostatni komentarz pod postem o Sylwestrze w Sydney. Przepraszam bardzo! Ciapa jestem i tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się:) "Byłam", "przeżyłam":))
      Pozdrowienia są kapitalne, rozpogodziłam się :)

      Usuń
  8. I faktycznie co tu mowic jak zdjecie mowi samo za siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznasz, że wesołe z nas "człowieki" :)

      Usuń
  9. Zupełnie nie wygladasz na babcię tego młodego człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten młody człowiek jest już o parę miesięcy starszy, a ja zupełnie nie czuję, że też:) Adaś wchodzi w wiek, który lubię u dzieciaków. Robi się rozumny i samodzielny. Z takim już można dobrze sobie porozmawiać:)No i pobroić. Najważniejsze, że pogodą i humorem dorównuje mnie i Jaskółowi :) No, co tu dużo mówić... przecież to widać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...z nowym rokiem, dziarskim krokiem !!! Wszystkiego dobrego Jaskółko,lubię do Ciebie
    zaglądać, a doczytałam,że jesteśmy z tej samej ziemi,ze Śląska,może kiedyś? spotkamy się???
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie Jaskółki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego. Ano jestem ze Śląska, tego bardziej na południe od Czarnego.:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.