poniedziałek, 11 marca 2013

Plotę i przeplatam :)


No tak… sama się „wydałam”. Plotę…. szyję…. na szydełku też dziabię… haftuję… „łapię sny” za pomocą łapaczy, przyszywam jakieś aplikacje, a teraz jeszcze „szaleję” patchworkowo. No i mam ciągle kaca twórczego, bo odwiedzam mnóstwo blogów robótkowych. Cuda, cudeńka poganiane cudnościami na tych blogach są prezentowane. Szydełko, druty, kartki, masa solna, patchworki, koraliki w prześlicznych układach oraz mnóstwo  rzeczy wykonanych w różnych technikach. Do pięt nie dorastam:(
Na razie nie mam zdjęć poduch, ale może na początek przypinki i naszyjniki? Robiłam sobie katalog, dlatego są przy nich numerki. Niektóre są już zafoliowane do sprzedaży. Wrzucam tylko te, których zdjęcia są najbardziej udane. Nie robię taśmowo jednego wzoru. Bawi mnie wymyślanie połączeń kolorystycznych, różnych układów z wielkościami płatków oraz różne wykończenie środka. Bawię się też gatunkami włóczki. Najfajniej wychodzą z dodatkiem mohairu. Robię przypinki, naszyjniki (różne- na plecionym rzemyku, na sznurku z tasiemką, na sznurku), z frotkami do włosów, breloczki. Technika? A takie sobie kołkowe plecenie po cieszyńskuJ)))







19 komentarzy:

  1. zachwyciłaś mnie, są fantastyczne Twoje kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, dobrze! Dawajcie jak najwiecej tych kwiatow! Nie wazne, jakie i jaka technika zrobione lub sfotografowane, wazne, ze kwiaty. Trzeba czarowac wiosne i motywowac do nadejscia.
    Nie wiedzialam, ze Ty tez zajmujesz sie robotkami, swietnie Ci to wychodzi. Zaskocz nas kolejnymi fotkami Twoich prac.
    Milego zimowego (jak na razie) dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zajmuję się od... nastoletnich mych lat:)))Plotę te kwiatki i plotę, a ta ...leniwa dama jak nie chce przyjść tak nie chce:( Więcej czarów zda się czynić:).

      Usuń
  3. Istne cuda nam tu pokazujesz Jaskółeczko, kobieto wielu talentów. Jakież te kwiaty są kolorowe, mięciutkie, ozdobne, przyjazne skórze kobiety. Cieszę się, że pokazujesz tu swoje wytwory, bo naprawdę nie masz się czego wstydzić, natomiast wiele pań (łącznie ze mną) może pozazdroscić Ci uzdolnień i pasji!
    Serdeczności o poranku zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Z tymi uzdolnieniami to nie przesadzajmy. Może należałoby mieć jedno a porządne?

      Usuń
  4. Nie do robótek a do Cieszyna. Po Cieszyńskiej piosence w wykonaniu Artura Andrusa polubiłem to miasto w którym byłem ze dwa razy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyn to urokliwe miasto. Bardzo ładną piosenkę o Cieszynie śpiewa też Jaromil Nohavica.

      Usuń
    2. Andrus śpiewa jego polską wersję.

      Usuń
  5. Wreszcie pokazujesz!!!!!!Są śliczne, delikatne,świetne kolorystycznie. I tak trzymaj, pokazuj koniecznie wszystko, co zrobisz.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo zachęciłaś. Dziękuję. Zdjęcia nie oddają tej lekkości.

      Usuń
  6. Widziałam zapowiedź u Anabel;) Cudne te Twoje wyroby:) Dawaj jeszcze;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 5 jest moim faworytem. Bardzo mi się podoba. Twoje hobby jest świetne, masz możliwość twórczego wyżycia się. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka jest zrobiona z takiej włóczki- trawki. Trzeba ją jednak łączyć ze zwykłą anilaną, bo sama traci "fason" kwiatka. Twórczo to ja się wyżywam w różnych obszarach. W zeszłym tygodniu w ramach twórczego szału, przecięłam pół ogrodu:)))Ale zyskał, nie powiem, na tym szaleństwie bardzo:))

      Usuń
    2. No to tym bardziej podziwiam!

      Usuń
  8. Jaskółko,ale mnie zaskoczyłaś! Pierwszy raz widzę takie piękne kwiatowe ozdoby,chociaż tez błądzę po blogach robótkowych..Piękne.Pokazuj nam ,pokazuj swoje wszechstronne talenty.I wogóle ,kiedy Ty to wszystko robisz? Mnie ciągle brakuje czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie również brakuje czasu, dlatego, niestety, ograniczam czas na przyjemności blogowe. Takie różne rzeczy robię sobie "po godzinach", czyli w tak zwanym międzyczasie. Oprócz pracy w ogrodzie, bardzo lubię szyć i haftować, no i teraz pleść:)))

      Usuń
  9. Śliczne puchatki, wszystkie bez wyjątku. Fajnie, że odważyłaś się pokazać nam coś nowego:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.