piątek, 25 października 2013

W kroplach wody- świat zaczarowany








13 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia!!! Masz dobre oko, podziwiam i zachwycam się.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodne diamenty ( a na przedostatnim zdjeciu chyba topazy lub bursztyny) robia co w ich mocy, zeby upiekszyc usychajace badylki. Znakomicie im sie to udaje. Deszczowe szalenstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczowe, po mgielne, rosa- ja jestem zauroczona światem kropli:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie czasem- zbyt często. Wtedy śniadanie jest później i obiad po czasie:):):) Naprawdę, często mam problem przestać "obserwować". Świat jest taki fascynujący. Dobrze, że Jaskół jest cierpliwy i rozumie moją pasję:) i

      Usuń
    2. Jaskolko, fajnym musialas byc dzieckiem, z ciaglym pytaniem w oczach i wyciagnietym paluszkem, "a cio to";)
      Sciskam:))

      Usuń
    3. Na pewno nie rozumianym przez wielu. Ciekawość świata ciągle we mnie siedzi. Dobrze, że już mogę przystanąć i nasycić pragnienie wiedzy do woli:)

      Usuń
  4. Kropka to też łza ale czasem szczęścia :), czasem oczyszczenia, a czasem ... przemijania. Fotografie są takie trochę... takie jednostkowe i urokliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krople to cały mikrokosmos:) Poluję na jedno ujęcie- kropla, a w niej odbicie świata:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. I nieskończony. Zawsze inaczej, zawsze jakieś nowości:)

      Usuń
  6. Jaskółko, przepiękne są te zdjęcia! Gratuluję i zazdroszczę "oka" ; ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.