piątek, 14 lutego 2014

Pozostańmy jeszcze przez chwilę...tam... wysoko.. w gwiazdach...

 


5 komentarzy:

  1. Nie wygląda ładnie, ale jak śpiewa... Nazywa się Daniel Landa, tu taka rzewna piosenka
    http://www.youtube.com/watch?v=1205wnS3Tzs
    A Nohavicę uwielbiam, nawet kiedyś mi odpisał.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jeden kawałek: Bratříčku Zavírej Vrátka
    http://www.youtube.com/watch?v=49uji5Bg2M0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Posłuchałam sobie innych jego piosenek. Podoba mi się Obsidian. Hmmmmmmmmm Belfer gustuje w czeskiej muzyce? Fajnie:)

      Usuń
  3. Fajne, słucham sobie, słucham i nie mogę zabrać się do pracy:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lubię. sobie posłuchać Nohavicy. Ma takie fajne teksty. Każdą piosenkę najpierw sobie tłumaczę (komputer tłumaczy):) Ta w wykonaniu polskim jest świetna:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.