sobota, 3 maja 2014

Perliście














33 komentarze:

  1. Niezwykle zdjecia! Fascynujace! Piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Wczoraj robione w przelocie, bo mżyło i zimno było:)

      Usuń
  2. Faktycznie wszystkie zdjęcia łączy jedno słowo - perliście :)
    O tym, że są piękne nie muszę pisać, to po prostu widać ... :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wczas, to ja sobie jeszcze smacznie śpię. Po tym jednak co tutaj widzę zmienię nawyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest robione późnym popołudniem. Możesz spokojnie dosypiać rankami:)

      Usuń
  4. Piekne te kropelki.Troche jakby zlodzone. Szapo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko po deszczu, ale w mżawce robione. Faktycznie niektóre wygladają jakby były z lodu.

      Usuń
  5. przepiękne zdjęcia. takie wyraźne. pierwsze jest bardzo, bardzo smakowite :)))
    zresztą jak zwykle po mistrzowsku chwyciłaś krople :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bananki w rosie? To złotokap:) Cykałam, cykałam i nie wychodziło, parę prób przeszło:):)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia zrobiłaś!!!! Powinnaś zrezygnować w tytule z okreslenia swej fotografii jako nieprofesjonalnej.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jednak to jest nieprofesjonalne. Czekam, kiedy mi jakiś fotograf wpisze, że tu, a tu zrobione nie tak, a to należy zrobić tak, a nie inaczej. Mnie nie zależy, żeby zrobić zdjęcie super poprawne pod kątem technicznym. To ma być złapane "tu i teraz", na gorąco. Tak, jak jest.

      Usuń
  7. aż nabrałem ochoty na szampana...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już... otworzyć i wypić zdrowie blogujących:):)

      Usuń
  8. Ostatnimi dniami rosa to częsty widok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym... rosa, deszcz i mżawka:) Nic tylko korzystać, bo jak przyjdą upały....

      Usuń
  9. Dobrze że to rosa a nie szadź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze:):) Szadzi stanowczo mówimy NIE:)

      Usuń
  10. fantastycznie się prezentują:)) Piekne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne zdęcia! Jak ja lubię ogród:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Teraz w ogrodzie mogę siedzieć godzinami. Zresztą on o każdej porze roku jest fajny.

      Usuń
  12. Ależ piękne zdjęcia! Po prostu bajkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami ,są przepiękne, szalenie profesjonalne !!!
    Jesteś Artystą Fotografem !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, zarumieniłam się, ale nie jestem profesjonalistą. To naprawdę na wyczucie robione. I w dodatku jeszcze walczę z aparatem. Strasznie dużo ma funkcji....a ja i tak korzystam z automatu:)

      Usuń
  14. Piękne, po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.