wtorek, 27 stycznia 2015

I rzucił klątwę



3 komentarze:

  1. Piosenka ta ma mnóstwo wersji. Jest mocno bluesowa (śpiewają są same szychy muzyczne, z Joe Cockerem na czele), ale ta wersja podoba mi się najbardziej.
    Masz tekst:

    "Rzucam na Ciebie klątwę,
    bo jesteś moja.

    Przestań robić te rzeczy,
    uważaj - ja nie kłamię.

    Nie mogę znieść tego
    kręcenia się w kółko,
    nie mogę znieść tego
    dołowania mnie.

    Rzucam na Ciebie klątwę,
    bo jesteś moja.

    Przestań robić te rzeczy;
    uważaj - ja nie kłamię.

    Kocham cię, kocham cię,
    jakoś cię kocham.
    Nie obchodzi mnie, czy mnie chcesz,
    już jestem Twój.

    Rzucam na Ciebie klątwę,
    bo jesteś moja, moja, moja.
    Och, jesteś moja. "

    OdpowiedzUsuń
  2. odnoszę wrażenie, że gdzieś na innym forum odbywała się jakaś niezła poważna analiza treści tekstu...
    zaś CCR to po prostu super hicior Green River na "pocztówce" i jedna z dwóch płyt /"Pendulum"/ przywieziona mi z Zachodu... konkretnie zaś z Iranu i to nie ma co się śmiać, bo to kiedyś był nader "zachodni" kraj...
    /drugą płytą do kompletu było "Machine Head" Deep Purple/...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.