wtorek, 3 lutego 2015

Akcja "Walentynki"

Ręce ostatnio zajęte bardzo. Zrobiłam, zapakowałam i wysłałam. Jeżeli ktoś ma ochotę przyłączyć się do akcji, tu są dokładne informacje. 
 http://szyjemywpoznaniu.blogspot.de/2015/01/serducho-dla-starszaka-kolejna-akcja.html

Założenia akcji.
Zrobić serduszko dowolną techniką, wybrać z listy pensjonariuszy osobę, dla której serduszko jest zrobione, do serducha dołączyć karteczkę z imieniem i kilkoma ciepłymi słowami.
 Zrobiłam serca dla całej "rodzinki"- 10 panów. Do serduszek dołączyłam wierszyki walentynkowe, wydrukowane na papierze wizytówkowym.
 Serca są "przesłodzone",wierszyki też, ale to przecież na Walentynki.
 Wysłałam bezpośredni na adres DOS

20 komentarzy:

  1. Piekna akcja! Przynajmniej tego dnia ci starsi, czesto samotni ludzie, beda mieli poczucie, ze ktos o nich pamieta.
    Z pewnoscia beda wzruszeni i ucieszeni z upominku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Takie duże dzieciaki. Na stronie Domu są opisy każdej osoby, co lubi, jaka jest. To już jest kolejna akcja "Poznania'. Ja się przyłączyłam, bo mnie gnał taki osobisty imperatyw (od czasu do czasu nosi mnie, muszę komuś pomóc). Tym bardziej, że planowałam wziąć udział w świątecznej akcji i przegapiłam ją .

      Usuń
    2. Ja juz kiedys wysylalam tam kartki swiateczne.

      Usuń
  2. Odnosiłem do teraz wrażenie, że Walentynki to święto zakochanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochanych i przyjaznych innym ludziom. Nie przepadam za tym świętem, wolę polską Noc Kupały.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają te serduszka - naprawdę są fajne i takie energetyczne. I ta akcja też mi się podoba- ja się przymierzam do Świąt Wielkanocnych, na Walentynki już nie zdążę.
    Przy okazji - Walentynki to nie tylko święto zakochanych - to również dzień wyrażania swej sympatii.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. A tym panom (właściwie "dużym chłopcom") chce się okazywać sympatię. Każda okazja jest dobra.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Akcja jest powtarzana w zależności od okazji. Pensjonariuszy dużo i każdy inne ma "ulubienia".

      Usuń
  5. Sliczne te serducha! I swietna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak widzę, Anabell mnie ubiegła, ale też coś wspomnę na ten temat... otóż fenomen Walentynek w Polsce /nie wiem, jak w innych krajach/ jest o tyle ciekawy, że z Dnia Zakochanych rozwinął się w /nazwę to po swojemu/ Dzień Transmisji Pozytywnych Wibracji :)...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ nie przepadam za oficjalną nazwą Walentynek, pozwolę sobie używać Twojej. Jest bardzo trafna.

      Usuń
  7. przepiękny prezent. dużo w nim serca :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić takie rzeczy i lubię sprawiać radość. Mam nadzieję, że się spodobają:)

      Usuń
  8. Przepiękny prezent! Nie umiem szyć ale zrobię serduszka z ładnego papieru i umieszczę wierszyki walentynkowe :)
    Pozwoliłam sobie już spisać adres :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, każdy gest się liczy. Serducha mogą być w różnej technice i z różnego materiału. W DOS jest dużo pensjonariuszy. na pewno znajdziesz tego, kogo zechcesz obdarować:)

      Usuń
  9. A ja bardzo lubię walentynki Jaskółko. Lubię wszystkie pozytywne święta i nie rozumiem jak można sprzeciwiać się obchodzeniu walentynek. Daje się serduszka i okazuję uczucia nie tylko osobom, które kochamy, ale także osobom, które lubimy np. kolegom a w młodszych latach także koleżankom.
    Pozdrawiam walentynkowo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ludziom obrzydzają Walentynki zagrywki mocno komercyjne. Jako święto miłości wolę Kupałę- słowiańskie nasze święto, ale jako dzień obdarowywania się dobrym słowem, upominkiem, życzliwością, uznaję Walentynki:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.