czwartek, 5 marca 2015

Ostatnia pełnia tej zimy:)




24 komentarze:

  1. Ja na tym swoim parterze malo co nieba widze, bo jak nie domy, to drzewa wszystko zaslaniaja. Czesto wiec pelnie ksiezyca mi umykaja. Albo inne malownicze zachody slonca. :(
    Tyle mojego, co se u Was poogladam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na spacery chodzisz i piękne z nich fotki zamieszczasz. Ja mam możliwość fotografowania wschodów, za to, żeby strzelić fotkę zachodowi muszę przejść kawałek ulicą i skręcić w pola, a na to nie mam o tej porze czasu.

      Usuń
  2. Przepięknie Jaskółko! Te chmury zwłaszcza z rudawym odcieniem i poblaskiem księzyca wewnątrz! To wygląda jak wejście do innej czasoprzestrzeni. Taka tajemnicza dziura pełna mglistego światła, z której wynurza się na chwilę twarz ksiezyca by nam powiedzieć, że jest jeszcze coś więcej, poza tym, co widzialne dla nas, marnych robaczków do ziemi przywiązanych!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mroczne to bardzo:) A tych chmur było niewiele, ale właśnie takie kłębiaste i ciemne. Lubię patrzeć, jak chmury przysłaniają księżyc, a potem on się spoza nich wyłania taki promienny.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fakt, nawet można było bez latarki przebiśniegi podziwiać:)

      Usuń
  4. Pienne zdjęcia. Oj jaśniutko było. Lubię pełnie, ale dobrze, ze już mija, bo ludzie strasznie nakręceni i nerwowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pełnię, ale te wiosenną i letnią. Podczas zimowej zazwyczaj są silne mrozy. podczas letniej upały:) Z kolei ta jesienna jest chyba najbardziej atrakcyjna z powodu częstych chmur i ich kształtów przy księżycu.

      Usuń
  5. Magicznie...

    a z Kazimierza jak wracaliśmy to świateł w samochodzie świecić nie trzeba było :)
    zupełnie jak w dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio spostrzegłam, że każda pełnia jest właśnie taka bardzo "jasna". MoŻe dlatego, Że kilka razy księżyc bardzo zbliżył się do Ziemi.

      Usuń
  6. Super, a to zdjęcie z chmurami to jakby był otoczony mgławicą gwiezdnych obłoków gazowych. Wielce "kosmiczne" zdjęcie.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mgławice podobno towarzyszyły Wielkiemu Wybuchowi. Pełne różnorakich gazów.

      Usuń
  7. Księżyc przed ciemnymi chmurami, niczym latarnia, która wyznacza zbłąkanemu w ciemnych jaskiniach drogę do wyjścia... romantyczne i zarazem "ziejące" nutką strachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co by było, gdyby jeszcze dodać wycie wilka? Strach się bać:) Faktycznie, patrząc w górę , ma się wrażenie czegoś tajemniczego, niesamowitego. Poniżej zwykła chałupa i drzewa.

      Usuń
    2. A wiesz co? Szkoda, że fotografie nie potrafią przekazywać dźwięków... to wycie wilka możnaby było jakoś podłączyć i wówczas byłoby jeszcze straszniej.
      Zwykła chałupa! I ta dla kogoś kto nie zna i ma swoje osobiste nieciekawe przeżycia, mogłaby być czymś przerażającym... wystarczyłoby niewielkie skrzypnięcie wydobywające się z niej!
      Jak tak dalej pójdzie przegonimy Alfreda Hitchcocka z wymyślaniem strasznych historyjek!

      Usuń
    3. Skrzypniecie drzwi, trzaśnięcie w podłodze, szuranie za piecem i szmery na strychu. Do tego stukot suchej gałązki w szybę i lekkie muśnięcie powietrza w policzek przy szczelnie zamkniętych drzwiach i oknach..... brrrrrrrrrrr

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia, takie magiczne jak sama pełnia księżyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem uda mi się złapać "moment". Tym razem migawka szalał i robiłam "na czuja". :) Udało się :)

      Usuń
  9. A u mnie chmury były i nie widziałem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą teraz wiosenne, może niebo będzie bezchmurne. Wszystkie pełnie są w jakimś sensie tajemnicze:)

      Usuń
  10. Oj tak. Trzy dni leb mi pekal. Do tego u nas strasznie wialo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wiało, ale teraz już lepiej chociaż zimno:)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. Wspaniale uchwycona pełnia. Szkoda, ze dopiero teraz sobie uświadomiłam, że miała ona miejsca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chodzę z oczami wpatrzonymi w niebo. Ptaki, chmury, księżyc... same fajne rzeczy:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.