środa, 2 września 2015

Zanim odlecą


4 komentarze:

  1. Można by ją wykonywać w komplecie z Jaskółką uwięzioną Stana Borysa
    Pasują do siebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jaskółkę uwięzioną" również wykonuje. I bardzo dobrze ją śpiewa. Nie chciałam tu ponownie tego utworu wieszać. Za to ta piosenka jest chyba na czasie?

      Usuń
  2. a ja miałem dziś rano spotkanie z sójką... utrzymywaliśmy kontakt wzrokowy, ale krótko, bo mżyło /obecnie po prostu już pada/... ale znowu nie zrobiłem fotki, bo z uwagi na tą mżawkę po prostu nie wziąłem sprzętu...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sójki to piękne ptaki. U nas też często są w ogrodzie i robią ogromny hałas. Szkoda, bo jak miałeś kontakt wzrokowy, to i zdjęcie mogło wypaść super:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.