czwartek, 8 października 2015

:):):):):):):):):):):):):):) (to jest radosny perlisty śmiech)

Niesamowite!!!!
Mój blog zaliczył ponad 100tysięcy wejść
Ogromne podziękowania odwiedzającym i zapraszam do dalszego odwiedzania "Jaskółki".

Jasne, jasne... że nie zależy... że nie o to chodzi..., że wcale nie po to.... jasne. Uchum....
A jednak, kiedy zobaczyłam, to serce mi podskoczyło. Cieszy, kiedy ludzie się interesują i cieszy, że dotychczas nie było tu większych zgrzytów, przepychanek, cieszy, że świetni ludzie odwiedzają i komentują:)
Jeszcze raz dzięki:):)


17 komentarzy:

  1. https://youtu.be/AteCdXvZOZc
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna piosenka. przypomniało mi się jak była przebojem i ludzie ją sobie śpiewali:)

      Usuń
  2. Się cieszę razem z Tobą!!! :)))))
    Tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki- nie zdążyłam postawić szampana, a tu już gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. okay... akurat ilość wejść na bloga nie jest dla mnie priorytetową wartością, ale skoro Ty się cieszysz, to ja też, tak empatycznie...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też nie, ale jeszcze niedawno zastanawiałam się, czy ten blog ma rację bytu. Chciałam go zamknąć. Brakowało mi i weny i chęci do dalszego blogowania.
      Dlatego cieszy, że ktoś tu zagląda:)

      Usuń
  5. W takim razie i ja śpieszę z gratulacjami ;oby twoje blogowanie było przyjemnością a trolle i inne mendy netowe omijały to miejsce z daleka. Amen;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z trollami, hejterami, czy innymi mendami kojarzy mi się zawsze scena z filmu "Vabank 2"... tam jest taka scena, gdy Kwinto jest zamknięty za kratą /z szafą pancerną/ i cała ekipa Kramera wychodzi z domu... do kraty podchodzi "płatny zabójca nieudacznik" /świetnie zagrany zresztą przez Jana Pawła Kruka/, patrzy debilnym wzrokiem na Kwintę i w końcu wykrztusza z siebie kwestię:
      "Ja cie zabije Kwinto"...
      :D...

      Usuń
    2. https://youtu.be/nft-GLpcOig

      Usuń
    3. Obejrzałam wpadki z tego filmu- uśmiałam się.
      A powiedzonko jest tak samo fajne jak "zabija na śmierć"

      Usuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia, czyli do następnego toastu za STO TYSIĘCY GOŚCI.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chodzi o to, że to same wspaniałe osoby mnie odwiedzają i to mnie cieszy. A nawet jak sobie ktoś anonimowo czyta i nie komentuje i być może w niecnym celu, żeby pochichotać z głupoty Jaskółki (witam gnomy i trolle) to i tak przestało mnie to dotykać.
      Na szczęście udało mi się hejt wyeliminować, albo inaczej, hejterzy jakoś tu nie komentują. I niech tak zostanie.

      Usuń
  7. Jeszcze jeden powód, dla którego warto zaglądać...Ta radość...Oby był zawsze czas i chęci do prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję,że już więcej nie wpadniesz na pomysł zaprzestania blogowania!!!!!!
    Uwierz wreszcie w siebie- robisz wszystko "jak trza", wiec dalej tak trzymaj.
    Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie ma pewności z tym kontynuowaniem. Na razie leci:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.