piątek, 26 lutego 2016

Mrrrrrrrrrauuuuu....






22 komentarze:

  1. Oj zazdroszczę kotom :-)
    Tym kochanym, przytulanym, tym z rodziną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te pół dzikie cenią sobie to coś- swobodę:) To jest angielski kot:) Ponoć niemiłosiernie rozpuszczony:)

      Usuń
  2. A wszyscy mówią "pieskie życie"
    To nieprawda, od psa oczekuje się przynajmniej posłuszeństwa, od kota nie oczekuje się niczego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na kotach, ale od kotów mieszkających po sąsiedzku oczekuję, że nie będą polowały w naszym ogrodzie na ptaki oraz wiewiórki:)

      Usuń
  3. Mrauuuu... a co na to Plamka??? Idę wcześniej szukać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukać wcześniej?:) Może znajdziesz?:)

      Usuń
    2. Oj pomyszkoniło mi się ;)

      Usuń
    3. Tak myślałam :) Koty się pokiełbasiły:):):):)

      Usuń
  4. Jaśnie nam panujące futrzaki rządzą :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rządzi w Anglii, u nas rządzi psica-też futrzak:)

      Usuń
  5. Bastet rulez!...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć podobny do mojego już za tęczowym mostem "Czarusia - Czarodzieja".
    Nawet białe wąsiska takie same.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny kociak, pewnie też czaruś-czarodziej.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzikusy u sąsiadów się pałętają. Takie pół dzikusy:)Ten to wyraźny domowiec-poduszkowiec.

      Usuń
  8. To Twój mruczek? Cudny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mój, pewnej rodzinki w Anglii, a zdjęcie zrobił Młody. U nas kota nie było i nie będzie:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.