niedziela, 13 marca 2016

Przedwiośnie- las (1) [Moje klimaty]











15 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, ale jeszcze strasznie szaro-buro wszędzie. No ale to właściwie jeszcze zima.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedwiośnie w lesie jest bardzo interesujące mimo szarości:)

      Usuń
  2. Czyżby długi niedzielny spacer? Fajne zdjęcia zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobił Młody- stęsknił się w Anglii za prawdziwym polskim lasem.Ja też tęsknię za takim spacerem, ale na razie zbieram się po chorobie.

      Usuń
  3. widzę, że nie tylko las... ale to już szczegóły, szczegóły... u mnie dziś było słonko, ale niemiło zimno wiało... więc dałem sobie spokój z lasem...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Las, przecinki, stawy, łęgi... te klimaty:):):) Dzisiaj, nareszcie, zobaczyłam słońce po tygodniu mgieł mżawki i deszczu wraz z obrzydliwym, zimnym wiatrem. Idzie wiosna i będzie lepiej:)

      Usuń
  4. Pięknie, już niedługo przyroda wybuchnie
    Już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie z dnia na dzień. Dłuuuuugo cisza, a potem wariactwo:)

      Usuń
  5. moje tez :) już tupię nogami przed spacerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieckiem będąc uważałam, że las jest bajką, teraz, że tajemnicą. Posadziłam sobie w ogrodzie kawałek "lasu", już w nim pachnie lasem właśnie.
    Córka leśnika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Córka leśnika, miło:):):) Koło naszej leśniczówki dęby koronami sięgały nad dach domu. Schodziło się po schodkach, kawałek podwórka i zaraz były te dęby, a za nimi już las. bardzo mi tego brakuje. W moim ogrodzie tez mam kawałek lasu, właśnie takiego pół dzikiego, z sosnami, modrzewiami, brzozami, dzikim bzem i jodłami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze przez chwilę ten las będzie taki szarawy, a potem istny zawrót głowy
    Byle tylko doczekać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekamy, twardziele jesteśmy, doczekamy tej zieleni, błękitu i rozsłonecznienia:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.