czwartek, 24 marca 2016

Wielkanocnie











Źródło: Internet

21 komentarzy:

  1. Wesołych, ciepłych, słonecznych Świąt - Tobie i Twym bliskim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Tobie również dobrych, spokojnych Świąt:)

      Usuń
  2. Spokojnych Świąt :-)
    No, dzielenie się wielkanocnym jajkiem mnie powaliło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pomysł na wycieczki, pikniki i czas przedwielkanocny:)
      Martku- radosnych, rodzinnych...:)

      Usuń
  3. To już cała memowa branża
    Wesołych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych memów jest sporo. Wybrałam w miarę "bezpieczne', by nie urazić uczuć:)
      Tobie również wesołych i spokojnych:)

      Usuń
  4. mem z króliczkami super /coś w stylu reklamy z Rasta-Murzynem, który doi żyrafę/... choć obarczony jest drobnym błędem merytorycznym, bo od tej paszy nic nie kolorowieje... co najwyżej myśli... gdyby to były np. grzybki "krasnalki"... ale nie są...
    zaś kocie memy w moim przypadku przekładają się na real, bo mam zadanie doglądać kota mojej Mamy /która wyjechała/ i w piątek, tudzież sobotę zaaplikować mu lekarstwo, co przekłada się na trzy wizyty dziennie...
    a gorzałkę pod surowe jajko mam zaliczoną... kiedyś /takie dawne kiedyś/ zaprosił nas kumpel na urodziny... ale się na nie spóźnił i czekając na klatce na niego łyknęliśmy po lufie z gwinta... jako przekąskę /popitkę?/ mieliśmy tylko owe jajka...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasta mnie zastanawia- kolorowe lentilki z żyrafy i ten śmiech. Wprawia mnie w lekkie zażenowanie, ale ogólnie reklama pozostawia dobre wrażenie. Tęcza mnie zawsze radośnie nastawia do życia.
      Chciałabym, zobaczyć króliki po spożyciu takiej paszy. Pewnie kicają, potem kładą się na grzbiet, machają łapkami i radośnie popiskują:):):)Albo radośnie grają w króliczego berka:):):)
      Kieliszki ze skorupek są the best. Natomiast czysta z gwinta też została parę razy zaliczona. No i udało mi się jeszcze 'wiekowo' załapać na czystą z oryginalnej PRLowskiej musztardówki.
      To byli czasy:):)
      Czy Ty i kot mamy, przeżyliście aplikowanie lekarstwa bez szwanku?

      Usuń
  5. Wesołych, spokojnych i wiosennych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Polly. Tobie również spokojnych i radosnych.

      Usuń
  6. Dobrego czasu Ci życzę - niech Święta dadzą chwilę odetchnienia od pośpiechu i przyziemności,niech pozostawią trwały i pozytywny ślad w duszy.
    Zdrowia i wiosennej radości Tobie i Twoim bliskim serdecznie życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Właśnie "przebimblowałam" cała niedzielę i złapałam oddech:)
      Tobie również dużo spokoju i radości:)

      Usuń
  7. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, bardzo bliskich i dalszych bliskich też.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooooo!!!! Takie spojrzenie na święta, zwaliło mnie z fotela! cudne!. Jak zwykle, można na Ciebie liczyć. Jaskółko, wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja nie chce epatować chrześcijańska symboliką, bo zakrawało by to na lekki fałsz. Dlatego wybrałam coś na wesoło i świąteczno-wiosennie.

      Usuń
  9. Radosnych, Wiodennych Świąt, Jaskółeczko!
    Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pardon, lapsus; powinno być: "Wiosennych"!

      Usuń
    2. Rany... wiodennych też zabrzmiało całkiem, całkiem:)Jakoś "dennych"' mi nie przeszkadza:)Dzięki.

      Usuń
  10. Wesołych Świąt Jaskółko i oby ta prawdziwa wiosna nadeszła wreszcie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julianne- u nas się ruszyło, robi się zielono.
      Wesołych Świąt, spokojnych i w zdrowiu:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.