poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Kiedy narasta znużenie...a mnie ogrania bezsilność i żal...



16 komentarzy:

  1. Z przyjemnością posłuchałam i popatrzyłam na Korę tak pełna magicznej poezji, tak jeszcze młodą i zdrową. Ech....Piekne to były czasy.
    Ciepłe pozdrowienia z deszczowego Pogórza zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ich utwory mają w sobie magię. Nie znalazłam ich utworu, którego by mnie znudził. Wszystkie trzymają w napięciu i uwadze. A "Róża' jest piękna, liryczna
      U nas wyszło słońce i roni się ciepło.

      Usuń
  2. Lubię Maanam - niezapomniana muzyka. Jutro będzie lepszy dzień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Kory już nie będzie lepszego dnia:( Pocieszam się, że jej życie jet pełne i soczyste.

      Usuń
  3. Mam przyjemne wspomnienia zwiazane z Maanam. Serce mi peka, kiedy patrze an powolne umieranie Kory, taka dzielna kobieta...
    Ty tez sie trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza jest bezsilność w takich przypadkach. I nie tylko względem Kory, ale męczy mnie ona, gdy coś takiego dotyka i innych.

      Usuń
  4. Ech, proza zycia w zderzeniu z magia poezji... (Leciwa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maanam i Kora- w sumie cały czas na topie. Każda jej piosenka niesie jakiś mądry, życiowy przekaz, każda melodia zapada na długo w ucho.
      Najbardziej lubię "Różę' I "Łóżko"

      Usuń
  5. Jedna z moich znajomych, 46 lat,też ma ten sam problem, ale może o tyle gorszy, że nie ma czego sprzedać by zakupić za granicą lekarstwa. Ale to bardzo zrównoważona osoba i już pogodzona z tym nieodwołalnym zakończeniem.Serce się kroi gdy ze spokojem tłumaczy nam, że i tak los potraktował ją łaskawie, bo zdążyła odchować dzieci i one już są samodzielne.I co z tego, że regularnie chodziła na badania kontrolne rok w rok?
    A pewnego dnia dostała ataku bólu, karetka, pogotowie i natychmiast na stół.I teraz kolejne chemie i brak jakichkolwiek złudzeń.
    Życie czasami jest niezwykle okrutne i niesprawiedliwe.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wiem coś o tym. Wszystko leci jak trzeba i naraz pieść miedzy oczy. najgorsze jest to zawieszenie, to czekanie, czy się nie pogorszy, to czekanie na wyniki.
      Mądrą i dzielną masz znajomą. Bardzo trudno zachować pogodę ducha.

      Usuń
  6. przypomniałaś mi jedną z ulubionych płyt Kory, chyba ja zaraz odkopię i odkurzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto:) Słuchaj z YT- masz wybór-jakość z klipami, lub koncerty z Korą

      Usuń
  7. Moja piosenka to "Kocham cię kochanie moje". W piosenkach które śpiewa, dla mnie przede wszystkim liczą się słowa. Zawsze podziwiałam Korę za jej osobowość.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ona zawsze była sobie wierna i wierna stylowi, który wybrała.

      Usuń
  8. Nogi, nogi, setki nóg
    Tupią, tupią, tup, tup, tup
    Nogi, nogi, setki nóg
    Tupią, tupią, tup, tup
    ...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie w głowie gra "Krakowski spleen".

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.