wtorek, 31 maja 2016

Powroty sentymentalne

Stara wiara potrafi sobie tekst przetłumaczyć. Młodszej generacji wkleiłam jakże ciągle aktualny tekst.
Gdzie te czasy, kiedy j. rosyjski był obowiązkowym przedmiotem szkolnym? A potem w szkole średniej doszedł j. zachodni i w ten sposób mieliśmy opanowany w miarę dobrze „komplet językowy”. Moje starsze dziecko uczyło się j. rosyjskiego, młodsze już nie. Szkoda.
Ałła robiła furorę w czasach mojej nastoletniej młodości. Przyznam, że lubiłam i nadal lubię jej słuchać.
Stary Zegar

Stary zegar jeszcze tyka,
Stary zegar, świadek i sędzia.
Kiedy wchodziłeś do domu, on składał hymny,
Tworząc szum wokół ciebie.

Kiedy nie umiałeś mnie zrozumieć,
Myślałam - zamrą wszystkie dźwięki we Wszechświecie,
Ale szedł mój zegar uroczyście powoli
I słyszałam jego cykanie.

Życia nie da się cofnąć,
I czasu zatrzymać nawet na chwilę.
Wokół trwa noc i samotny mój dom
Jeszcze tyka stary zegar.

Życia nie da się cofnąć,
I czasu zatrzymać nawet na chwilę.
Wokół trwa noc i samotny mój dom
Jeszcze tyka stary zegar.

Kiedy odchodziłeś taki obcy,
Amory na zegarze złamały łuk i strzały.
Zegara zatrzymać wtedy nie umiałam,
Podobnie jak nie umiałam zatrzymać ciebie.

Życia nie da się cofnąć,
I czasu zatrzymać nawet na chwilę.
Wokół trwa noc i samotny mój dom
Jeszcze tyka stary zegar.

Życia nie da się cofnąć,
I czasu zatrzymać nawet na chwilę.
Wokół trwa noc i samotny mój dom
Jeszcze tyka stary zegar.

Stary zegar jeszcze tyka,
Stary zegar, świadek i sędzia.
Kiedy wchodziłeś do domu, on składał hymny,
Tworząc szum wokół ciebie.

Stary zegar jeszcze tyka,
Stary zegar jeszcze tyk,
Jeszcze tyka, jeszcze tyka...
Poznaj historię zmian tego tłumaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.