poniedziałek, 4 lipca 2016

A jednak grają- do końca świata i jeden dzień dłużej:)


11 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy Dudkowi zrobilo sie glupio. Watpie jednak, bo to gruboskorny osobnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałaś -Dudkowi- to na chwile pomyślałam, że piszesz p I. Dudku. Dla mnie wodzuś to maliniak i tą ksywką go najczęściej tytułują.
      Nie zrobiło mu się przykro, bo pewnie skrzętnie otwarcie festiwalu i aplauz dla Komorowskiego, przemilczano. Albo zlekceważył to, bo bąble wody sodowej mocno trzymają jego kichol w górze.

      Usuń
  2. I chwała Mu za to. A Dudek - jego obchodzi tylko jego własny czubek.Jak każdego
    dudka.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam jednego Dudka, Ireneusza zresztą, który jest kapitalnym bluesmanem i nie obchodzi go jego własny czubek.
      A ten bufon maliniak, budyń waniliowy jest coraz gorszy. Chyba pije, bo pyszczysko zrobiło mu się takie ciut bardziej nalane.

      Usuń
  3. Prezydent Duda będzie pewnie miał swoje pięć minut na ŚDM, tylko śmiem wątpić czy choć w połowie tak spontanicznie jak w klipie. I jak znam życie, tak to dopiero będzie hipokryzja. Już nie mogę się doczekać skrótów relacji, bo całości nie mam jakoś ochoty śledzić.
    Ale jakoś tak dziwny niepokój mnie ogarnia. Czy wobec nagonki na Owsiaka, to przetrwa do końca świata, lub inaczej czy przetrwa wolny świat?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że młodzież na ŚDM ma inny temperament i chyba nie jest tak przekonana do Dudy, jak ta na festiwalu do Komorowskiego. Wprawdzie Komorowski to "ciepła buła", ale da się lubić, nie zgrywa się, uśmiecha się często i nie lansował się na wodza narodu.
      Na Owsiaka nagonka jest zjawiskiem notorycznym. Rzekłabym nie ma Owsiaka bez nagonki na niego, a jednak nie daje się i robi swoje. Z przetrwaniem wolnego świata może być gorzej. Ja wierzę, że przetrwa i jeszcze odetchniemy z ulgą po tym czarnym PiSie.

      Usuń
    2. @ Asmo- a ja myślałam, że tam pojedziesz, np. w charakterze opiekuna młodzieży;)))
      Podziwiam wszystkich, którzy lubia być w tłumie.

      Usuń
  4. I mnie ogarnia niepokój, boję sie prowokacji, ale trzymam kciuki, ze woodstokowicze się nie dadzą i przetrwają.
    Piękny festiwal i oby przetrwał :-)
    Wierze, ze przetrwa :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na YT są dostępne filmiki z "gorszącymi" scenami. Komuś wyraźnie zależy, żeby oczerniać w końcu dorosłych ludzi. Gołe biusty, panie w figach, całująca się młodzież.... ludzie, kogo to teraz gorszy? No ale..

      Usuń
  5. Będzie spokojnie jak zawsze
    Wierzę w to.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsiak powiedział, że wykonał wszystkie zalecenia podnoszące bezpieczeństwo uczestników. Nawet te, które wyraźnie służyły jako czepianie się. Spokojnie to wszystko zrealizowano. Nie dyskutował, zrobił swoje i pewnie wytrącił tym broń tym, którzy chcieli nie dopuścić do festiwalu.
      Też wierzę, że będzie spokojnie.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.