W
Rzymie, w scenerii najpiękniejszej rzymskiej fontanny, odbył się
spektakularny pokaz mody marki Fendi. Pokaz ukoronował 90lecie
istnienia marki oraz 50lecie współpracy ze słynnym projektantem
Karlem Lagerfeldem. Przygotowania do niego trwały 17 miesięcy, a
sam pokaz kosztował 1,8 miliona dolarów.
W
wywiadzie dla „Vogue”, Lagerfeld stwierdził, że kolekcja, którą
nazwał „Legendy i baśnie”, jest skierowana do ludzi o
specyficznym stylu życia.
Trzeba
podkreślić, że dom mody przeznaczył znaczną sumę, 2,5 milionów
dolarów, na renowację fontanny Trevi, trwającej blisko półtora
roku.
Do
pokazu zaproszono najsłynniejsze modelki. Między innymi Kellę
Kadid oraz Kendall Jenne.
Podczas
pokazu modelki prezentowały kolekcję, chodząc po przeźroczystych
płytach pleksi, ułożonych tuż nad wodą, co sprawiało wrażenie,
iż stąpają wprost po wodzie. Kolekcja składa się z 46 modeli,
wykonanych z futer i skór. Największy zachwyt wzbudzała kreacja z
różowego futra perskiej owcy, w której wykonano ręcznie
5000 małych otworów. Dzięki takiemu zabiegowi, uzyskano efekt
koronki. Bardzo podobała się też kurtka ze skóry rysia. Skóra rysia
jest ogromnie cenna sama w sobie i raczej jej się nie farbuje. Tym
razem zrobiono wyjątek- podfarbowano skórę na lekki odcień różu. Zachwyt budziła kreacja uszyta z malutkich, kwadratowych
elementów futra z norek. Jej przygotowanie zajęło 1200 godzin
pracy. Ponadto pojawiły się szydełkowe suknie z tiulową bazą, w
które wpleciono fragmenty futra z norek długowłosych, a także skórzane
frędzle.
Oglądając
całą kolekcję, trudno uwierzyć, że powstała ona z futer i skór,
ponieważ kreacje sprawiały wrażenie bardzo lekkich i powiewnych.
Śliczna
kolekcja, prawda? Śliczna, ale… te futra, te skóry, ta ekologia,
to zabijanie zwierząt...mam mieszane uczucia. Jednak przeważa
ogromny protest. Wszyscy wiedzą, przeciw czemu. I ta świadomość
zepsuła mi cały pokaz.
Na podstawie: http://www.tvn24.pl/fendi-pokaz-kolekcji-legendy-i-basnie,660151,s.html
Na podstawie: http://www.tvn24.pl/fendi-pokaz-kolekcji-legendy-i-basnie,660151,s.html
Najpiękniejsze
modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły
dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi.
Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody. (http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze
modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły
dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi.
Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody. (http://www.tvn24.pl)
Rzymskie
widowisko. Takiego pokazu świat mody jeszcze nie widział
11 lipca 2016, 14:25
8
Rzymskie widowisko. Takiego pokazu świat mody jeszcze nie widział
Foto: GIORGIO ONORATI/PAP/EPA Widowiskowy pokaz kosztował 1,8 mln
dolarów
Najpiękniejsze modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner -
przeszły dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki
Fendi. Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody.
Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro
Turyści...
czytaj dalej »
- Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w
rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do
wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do
noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl
życia - podkreślił.
Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na
renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W
nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie
"Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W
piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono
podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie,
że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie
"Słodkiego życia".
"Jeden z najbardziej majestatycznych pokazów mody w historii"
Goście wydarzenia zostali przetransportowani do Rzymu prosto z Tygodnia
Mody w Paryżu prywatnym samolotem Fendi.
W opisie kolekcji czytamy, że wszystkie 46 zaprezentowanych sylwetek
wykonano z najwyższej jakości skór i futer.
Anja Rubik w garniturze. Zachwyca
W Paryżu trwa...
czytaj dalej »
Komentatorzy szczególną uwagę zwracają na kreację wykonaną z różowego
futra perskiej owcy. Wykonano w niej ręcznie 5 tysięcy małych otworów,
dzięki czemu suknia sprawia wrażenie koronkowej. Kurtka ze skóry rysia
(która jest sama w sobie zbyt cenna, żeby ją farbować) tym razem została
przefarbowana na delikatny odcień różu.
Zachwyt budziła również kreacja stworzona z malutkich kwadratowych
elementów futra z norek. Jej przygotowanie zajęło 1200 godzin pracy.
Ponadto pojawiały się szydełkowane suknie z tiulową bazą, w które
wplecione zostały elementy futra norek długowłosych oraz skórzane
frędzle. Trudno uwierzyć, że projekty powstały z futer i skór, gdyż
oglądając je, sprawiały wrażenie niezwykle lekkich.
"Jeden z najbardziej majestatycznych pokazów mody w historii" - napisała
Nicole Phelps w relacji z pokazu na łamach "Vogue'a". Ale to nie
pierwsze tak spektakularne przedsięwzięcie w historii Fendi. Marka w
2007 roku swoją kolekcję pokazała na Wielkim Murze Chińskim. (http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze
modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły
dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi.
Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody.
Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro
Turyści...
czytaj dalej »
- Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w
rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do
wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do
noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl
życia - podkreślił.
Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na
renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W
nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie
"Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W
piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono
podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie,
że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie
"Słodkiego życia".
(http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze
modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły
dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi.
Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody.
Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro
Turyści...
czytaj dalej »
- Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w
rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do
wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do
noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl
życia - podkreślił.
Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na
renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W
nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie
"Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W
piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono
podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie,
że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie
"Słodkiego życia".
(http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze
modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły
dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi.
Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody.
Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro
Turyści...
czytaj dalej »
- Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w
rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do
wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do
noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl
życia - podkreślił.
Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na
renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W
nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie
"Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W
piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono
podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie,
że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie
"Słodkiego życia".
(http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze
modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły
dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi.
Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była
najsłynniejsza rzymska fontanna.
Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich
lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi -
produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego
istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem
kreatywnym domu mody.
Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro
Turyści...
czytaj dalej »
- Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w
rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do
wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do
noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl
życia - podkreślił.
Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na
renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W
nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie
"Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W
piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono
podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie,
że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie
"Słodkiego życia".
(http://www.tvn24.pl)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz