poniedziałek, 11 lipca 2016

Lekko i zwiewnie po wodzie.

W Rzymie, w scenerii najpiękniejszej rzymskiej fontanny, odbył się spektakularny pokaz mody marki Fendi. Pokaz ukoronował 90lecie istnienia marki oraz 50lecie współpracy ze słynnym projektantem Karlem Lagerfeldem. Przygotowania do niego trwały 17 miesięcy, a sam pokaz kosztował 1,8 miliona dolarów.
W wywiadzie dla „Vogue”, Lagerfeld stwierdził, że kolekcja, którą nazwał „Legendy i baśnie”, jest skierowana do ludzi o specyficznym stylu życia.
Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył znaczną sumę, 2,5 milionów dolarów, na renowację fontanny Trevi, trwającej blisko półtora roku.
Do pokazu zaproszono najsłynniejsze modelki. Między innymi Kellę Kadid oraz Kendall Jenne.
Podczas pokazu modelki prezentowały kolekcję, chodząc po przeźroczystych płytach pleksi, ułożonych tuż nad wodą, co sprawiało wrażenie, iż stąpają wprost po wodzie. Kolekcja składa się z 46 modeli, wykonanych z futer i skór. Największy zachwyt wzbudzała kreacja z różowego futra perskiej owcy, w której wykonano ręcznie 5000 małych otworów. Dzięki takiemu zabiegowi, uzyskano efekt koronki. Bardzo podobała się też kurtka ze skóry rysia. Skóra rysia jest ogromnie cenna sama w sobie i raczej jej się nie farbuje. Tym razem zrobiono wyjątek- podfarbowano skórę na lekki odcień różu. Zachwyt budziła kreacja uszyta z malutkich, kwadratowych elementów futra z norek. Jej przygotowanie zajęło 1200 godzin pracy. Ponadto pojawiły się szydełkowe suknie z tiulową bazą, w które wpleciono fragmenty futra z norek długowłosych, a także skórzane frędzle.
Oglądając całą kolekcję, trudno uwierzyć, że powstała ona z futer i skór, ponieważ kreacje sprawiały wrażenie bardzo lekkich i powiewnych. 
 
Śliczna kolekcja, prawda? Śliczna, ale… te futra, te skóry, ta ekologia, to zabijanie zwierząt...mam mieszane uczucia. Jednak przeważa ogromny protest. Wszyscy wiedzą, przeciw czemu. I ta świadomość zepsuła mi cały pokaz. 

Na podstawie: http://www.tvn24.pl/fendi-pokaz-kolekcji-legendy-i-basnie,660151,s.html
Rzymskie widowisko. Takiego pokazu świat mody jeszcze nie widział 11 lipca 2016, 14:25 8 Rzymskie widowisko. Takiego pokazu świat mody jeszcze nie widział Foto: GIORGIO ONORATI/PAP/EPA Widowiskowy pokaz kosztował 1,8 mln dolarów Najpiękniejsze modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi. Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była najsłynniejsza rzymska fontanna. Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi - produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem kreatywnym domu mody. Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro Turyści... czytaj dalej » - Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl życia - podkreślił. Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie "Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie, że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie "Słodkiego życia". "Jeden z najbardziej majestatycznych pokazów mody w historii" Goście wydarzenia zostali przetransportowani do Rzymu prosto z Tygodnia Mody w Paryżu prywatnym samolotem Fendi. W opisie kolekcji czytamy, że wszystkie 46 zaprezentowanych sylwetek wykonano z najwyższej jakości skór i futer. Anja Rubik w garniturze. Zachwyca W Paryżu trwa... czytaj dalej » Komentatorzy szczególną uwagę zwracają na kreację wykonaną z różowego futra perskiej owcy. Wykonano w niej ręcznie 5 tysięcy małych otworów, dzięki czemu suknia sprawia wrażenie koronkowej. Kurtka ze skóry rysia (która jest sama w sobie zbyt cenna, żeby ją farbować) tym razem została przefarbowana na delikatny odcień różu. Zachwyt budziła również kreacja stworzona z malutkich kwadratowych elementów futra z norek. Jej przygotowanie zajęło 1200 godzin pracy. Ponadto pojawiały się szydełkowane suknie z tiulową bazą, w które wplecione zostały elementy futra norek długowłosych oraz skórzane frędzle. Trudno uwierzyć, że projekty powstały z futer i skór, gdyż oglądając je, sprawiały wrażenie niezwykle lekkich. "Jeden z najbardziej majestatycznych pokazów mody w historii" - napisała Nicole Phelps w relacji z pokazu na łamach "Vogue'a". Ale to nie pierwsze tak spektakularne przedsięwzięcie w historii Fendi. Marka w 2007 roku swoją kolekcję pokazała na Wielkim Murze Chińskim. (http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi. Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była najsłynniejsza rzymska fontanna. Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi - produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem kreatywnym domu mody. Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro Turyści... czytaj dalej » - Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl życia - podkreślił. Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie "Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie, że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie "Słodkiego życia". (http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi. Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była najsłynniejsza rzymska fontanna. Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi - produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem kreatywnym domu mody. Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro Turyści... czytaj dalej » - Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl życia - podkreślił. Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie "Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie, że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie "Słodkiego życia". (http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi. Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była najsłynniejsza rzymska fontanna. Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi - produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem kreatywnym domu mody. Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro Turyści... czytaj dalej » - Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl życia - podkreślił. Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie "Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie, że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie "Słodkiego życia". (http://www.tvn24.pl)
Najpiękniejsze modelki świata - wśród nich Bella Hadid i Kendall Jenner - przeszły dosłownie po wodzie podczas spektakularnego pokazu mody marki Fendi. Pokaz zorganizowano z okazji 90-lecia domu mody, a sceną była najsłynniejsza rzymska fontanna. Praca nad jednym z najbardziej spektakularnych pokazów mody ostatnich lat trwała 17 miesięcy. Kosztował 1,8 mln dolarów. Marka Fendi - produkująca futra oraz akcesoria skórzane - uczciła 90-lecie swojego istnienia oraz 50-lecie współpracy z Karlem Lagerfeldem, dyrektorem kreatywnym domu mody. Dla kogo pieniądze z fontanny? Do wyłowienia milion euro Turyści... czytaj dalej » - Kolekcję nazwałem "Legendy i baśnie" - skomentował Lagerfeld w rozmowie z "Vogue". - Jest to kolekcja, która nie jest skierowana do wszystkich, tak jak w przypadku propozycji ready-to-wear [gotowe do noszenia - red.]. Jest dla ludzi, którzy prowadzą bardzo specjalny styl życia - podkreślił. Trzeba podkreślić, że dom mody przeznaczył blisko 2,5 mln dolarów na renowację słynnej fontanny Trevi, która trwała blisko półtora roku. W nowej odsłonie fontanna, rozsławiona przez Federico Felliniego w filmie "Słodkie życie", oddana została do użytku w listopadzie zeszłego roku. W piątek stała się sceną pokazu mody. Na basenach fontanny rozłożono podesty z przezroczystej pleksi, dzięki czemu widzowie mieli wrażenie, że modelki chodzą po wodzie niczym Anita Ekberg w kultowej scenie "Słodkiego życia". (http://www.tvn24.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz