środa, 6 lipca 2016

Trochę nietypowo, ale... jak Wam się podoba?


11 komentarzy:

  1. Ja nawet znoszę takie klimaty gdyby... nie ten język :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo powiedziałam mężowi. Muzyka fajna, mocne uderzenie, ale ten język. Ja jestem przyzwyczajona do czeskiego, ale w piosenkach w ogóle mi on nie leży.

      Usuń
  2. Piosenka podoba mi sie, a jezyk czeski ani troche nie przeszkadza, moze dlatego ze mam kilka ulubionych piosenek Heleny Vondrackowej: "Malowany dzbanku" i bardzo specjalnie ulubiona piosenka moze glownie z powodu bardzo starego teledysku tytul pamietam po angielsku I only want to be with you, oczywiscie ona spiewa po czesku. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię piosenki Nohavicy. Różnica w tym, że piosenki liryczne w czeskim brzmią fajnie, rockowe już trochę mniej. Chyba chodzi o "miękkość". Tu trzeba ryknąć o miłości, a słyszysz "laska nebeska". Hmmmmmm.....

      Znalazłam tytuł tej piosenki:"Chytila jsem na pasece motýlka"
      https://www.youtube.com/watch?v=DAZQP-X115E

      Usuń
    2. O, jak milo, dziekuje. Teresa

      Usuń
  3. Język jak język, Jaskółwczko. Z czeskim jestem osłuchany, bo moja pierwsza ślubna pochodziła z Zaolzia. Denewują Ci, co maja obiekcje, tak mentalne jak i emocjonalne do obcych języków. Podobnie sprawa ma się z niemczyzną, któro w niektórych landach może być śpiewna i miękka.
    To dla Ciebie:
    https://www.youtube.com/watch?v=-UefvGZ6-vQ
    ściskam i niezmiennie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja nie mam obiekcji do języka czeskiego ani niemieckiego. Pewnie, gdybym słuchała częściej piosenek czeskich i osłuchała się, to nie brzmiałyby tak dziwnie. To wszystko na tle zalewu piosenkami w j. angielskim.
      Dzięki za ciągle wzruszające Smokie

      Usuń
  5. Fajnie się słucha, mi nie przeszkadza język czeski, może dlatego, że ja lubię chociaż trochę rozumieć tekst piosenek.
    A jeszcze lubię takie śpiewanie, nazywam to "prosto z trzewi".
    Nie porównując, bo się nie da - Janis Joplin "Summertime" mogę słuchać i słuchać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne określenie "prosto z trzewi'. Mnie się ta piosenka podoba. Głos ma fajny.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.