środa, 5 października 2016

Codziennie jesiennie



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Możesz nie lubić, ale często urokliwa jest.

      Usuń
  2. No cóż, kiedyś ta jesień zawsze musi przyjść. Od nocy u mnie pada i pada i pada i zimno jest. Jabłuszka wyglądają bardzo apetycznie- ale ja to jestem jabłkożerna, mogę cały dzień je jeść. A co to za kwiatki, te różowe?
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłka w sadzach dojrzały. Niektóre opadły i nie są zbierane. Chyba sadownik nie ma zbytu. Potem wywozi całe tony opadziołków i wyrzuca na skraju lasu.
      To są liście azalii. Ucierpiała podczas robienia oczyszczalni.Trochę się niepokoję, czy przeżyje tę zimę. To stara azalia, ma pięknie pomarańczowe kwiaty.

      Usuń
  3. Ładna ta jesień u Ciebie;)
    U nas pada dość intensywnie od kilku dni.
    Wróciłam właśnie z kina - "Ostatnia rodzina" bardzo dobrze się wpisuje
    w jesienne klimaty;)Jestem pod wrażeniem,chyba nie będę mogła zasnąć:)
    Serdeczności,Jaskółko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam bardzo dobre recenzje. Beksińscy to tajemnica nadal. Nie wszystko zostało dopowiedziane. I może lepiej. Nie wiem, czy pójdę na film. Ostatnio mam jakiś wstręt do wychodzenia z domu. Staram się w jesieni widzieć, przede wszystkim to, co ładne. Po trzech dniach intensywnych deszczy, wreszcie się wypogadza, ale jest bardzo zimno.

      Usuń
  4. Jesien to moje piekne wspomnienia z Polski, zawsze ja lubilam, zlota jesien, kolorowe liscie, tak ich duzo bylo w parku, kasztany spadajace i jeszcze zapach jesieni.
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie teraz. Dopiero zaczynają się złocić brzozy, ale z orzechów włoskich liście już opadły. Ja też czekam na tę kolorową. Jesienią nie ma nic piękniejszego nad podświetlone promieniami zachodzącego słońca kolorowe drzewo na tle ciemnej, deszczowej chmury.

      Usuń
  5. Witaj, Jaskółko.

    U nas już się zaczyna "kolorowić". Pierwsze są klony i osiki.
    Girlanda jabłek przypomniała mi ogród znajomego gospodarza - prawie bezlistny, późnojesienny, z jabłonkami, na których czerwieniły się ostatnie owoce :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późne odmiany jabłek:)Mam wrażenie, zę sadownikowi nie idzie teraz. najpierw zakładał ogromne sady jabłoni. potem zaczął sadzić wiśnie, grusze i śliwy, potem aronię i borówkę amerykańska. Teraz widzę, ze połowa sadu wycięta i obsadzona kukurydzą. Ja ten sad za naszym ogrodem bardzo lubię. Pełno w nim ptaków, a na wiosnę jabłonie przepięknie kwitną. Teraz wybarwia się jagoda amerykańska na bordowo. Piękna jest. Aronia też tak się barwi. Z każdym dniem przybywa kolorów.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.