wtorek, 15 listopada 2016

Drab i dranie


9 komentarzy:

  1. Niestety, drań to komplement...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam wykonawców za zręczność i dobór repertuaru :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kabaret Starszych Panow zawsze lubilam. Kaczynski dopasowany w tym utworze, dobrze zrobione, chociaz wole nie patrzec na niego. Druga piosenka 'Tanie dranie' wizualnie dobrze sie oglada. Z przyjemnoscia zobaczylam i wysluchalam. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi Kabaretu Starszych Panów. To wszystko jest b. sprytnie podłożone.Tylko szkoda by tak dobre utwory oszpecać widokiem tego indywiduum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiem hurtem- ja mam tak serdecznie dość tych pacanów, że takie "podkłady' jakoś poprawiają mi humor. Nie jest to "sztuka' najwyższych lotów, ale i bohaterzy clipów sięgnęli dna.
    No i przy okazji posłuchałam sobie prawdziwego kabaretu ze starszymi panami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem muszę zaprotestować, mam wrażenie pójścia na łatwiznę. Kabaret Starszych Panów nie powinien być wykorzystywany do celów politycznych. Nie podoba mi się ta "profanacja", niech chociaż ta "perełka" się ostanie jako przykład sztuki doskonałej (słowa, muzyka i wykonanie są perfekcyjne). Mieszaniu "Starszych Panów" do polityki mówię stanowcze nie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanie "Starszych Panów" do polityki jest niesmaczne, jak piszesz. Tu mogę się zgodzić. Owszem, takie perełki nie powinny być wykorzystywane, ale to się dzieje. I chyba jest to sposób na ośmieszanie tych, którzy się nie podobają. Tu akurat wyszło na PiS, ale znam i na inne partie oraz polityków. Takie przeróby są koniunkturalne.
      Nie tylko "Starszych Panów" miesza się do polityki. Różne "ideały" są wykorzystywane. To chyba dosyć skuteczne oddziaływanie, bo jest to popularne.

      Dla mnie ważne jest to, by takie przerabianie, jak już musi być, miało jakiś poziom i nie było chamskie.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.