sobota, 19 listopada 2016

Pełny odlot:(

Dzisiaj nastąpił Akt Strzelisty- Polska została poddanym Jezusa-Króla Pana. A razem z moim krajem (jeszcze ciągle moim) został poddanym owego króla cały naród. No… i tu we mnie sto diabłów wstąpiło… jakim prawem miesza się mnie- część narodu, do tego typu sprzedajnych transakcji???? Może ja nie chcę być poddaną? Czyjąkolwiek poddaną, a już poddaną kogoś wyimaginowanego w chrześcijańskich łepetynach szczególnie? Co to w ogóle za cyrk się wyprawia w moim kraju? Młodsze pokolenie powiedziałoby, że tych we władzach i władzach KK kompletnie pogięło. Gospodarka się wali, porządnych ustaw brak, pieniędzy w budżecie zaczyna brakować, a te mętne kreatury urządzają sobie zabawę w jakieś zawierzenia...
Jednak zanim mnie konkretnie z wściekłości trafiło, Jaskół zaproponował figówkę...MNIAM- ocaliła mi życie. Pierwszy kielich zliczyłam, wyklinając w duchu najgorszym językiem furmańskim na tę całą grupę idiotów w purpurach i na tę drugą grupę idiotów, co to rządem RP zowią się, z prezydentem mydłkiem na czele. Co oni wyprawiają- ciemnogród polski obwieszczają na cały świat. Chwalą się na całe gardło powrotem do wieków średnich. Po drugim kielichu mogłam już trzeźwiej na całą hecę spojrzeć, a po trzecim kielichu obejrzałam sobie na TVN ten cały cyrk… IDIOTYZM- sorry kumple katolicy, ale odstrzał to macie wielki. Teraz już tylko módlcie się, żeby Król Wszechświata nie dał wam za tę samowolę po dupie, bo nie sądzę, by ktoś go o zdanie pytał, a zwalać mu na kark Polskę z całym bałaganem pisowskim, to gorzej niż sprzątać stajnię Augiasza.
Trochę przyszronka.














 Spoko, mimo wielości powodów do leczenia zbolałej, wściekłej czy niebotycznie zdumionej duszy, nie rozpiję się:):):):) Lata wprawy:):):):) Jak się nie rozpiłam w latach gierkowskich, potem 80tych, potem w czasach wielkiej transformacji, potem w załamkach życiowych, to i teraz mi nic nie grozi. Chociaż z drugiej strony, przy takim nasileniu idiotyzmów pisowskich....

26 komentarzy:

  1. Przyszronek PRZEPIEKNY :). Wprawdzie juz nie umiem sobie wyobrazic, jaki jeszcze odlot moga uskutecznic, ale tego niegrozenia nie byla bym taka pewna... A po wypowiedzi tej zafajdanej pieluchy zaczynam sie zastanawiac, czy nie powinnam wystapienic o zwrot kosztów mojej deportacji :). (Leciwa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona pomysłowością pisiurów i KK. Autentycznie. Może to po tych paru głębszych taki zachwyt?
      Nie grozi... spoko. Ostatnią rzeczą, jaką na starość życzyłabym sobie to nadużywanie. W rodzinie był alkoholizm i wiem, czym to pachnie.

      Ja nawet chciałabym tej deportacji- do Szwecji, bo tam są ewangelicy, a ja mam to szczęście być ewangeliczką ochrzczoną.

      Usuń
  2. Syn - królem, matka - królową - trochę to kazirodztwem trąci......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazirodztwo uświęcone. Fuj!Czy jest coś normalnego we współczesnym świecie polskiego katolicyzmu? Świat polskiego KK to świat urojony. I byłby zabawny, gdyby nie dążenie do zawładnięcia wszystkim i wszystkimi.

      Usuń
  3. Droga Jaskółko
    Przestałam w ogóle oglądać telewizję. Pod choinkę dostaliśmy Chromecast (http://www.komputerswiat.pl/centrum-wiedzy-konsumenta/telewizory/wszystko-o-google-chromecast/czym-jest-chromecast.aspx).
    Dzięki temu urządzeniu wynajdujemy interesujące programy na komputerze, przesyłamy je na telewizor - i nikt nam kitu nie wciska. Niech robią co chcą - im głupiej tym lepiej - bo szybciej ich wykopią. Taką mam nadzieję.
    Nawet można sterować przez smartfon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam telewizora. Informacje biorę z Internetu. I też przesiewam, jednak chcę wiedzieć, co w Polsce piszczy. A piszczy coraz głupiej, groźniej, zaściankowo.

      Usuń
  4. Przyszronek przecudny jest! Dobrze, że takie piękne obrazki dodałaś na osłodzenie;)
    Naprawdę trudno pojąć tych ludzi, czy to takie zaślepienie, zarozumialstwo, krótkowzroczność wyobraźni, pycha czy po prostu głupota...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd PiS doszło do władzy, zastanawiam się nad "jego" portretem psychologicznym. Nie da rady- to jest coś, czego nie ogarniam, coś, czego chyba nie da się zdefiniować. I to coś jest ogromnie na minusie.

      Usuń
  5. Szczerze- wisi mi to wszystko i powiewa. Jak już kiedyś pisałam- przez ileś lat mieszkałam w najweselszym baraku pewnego obozu, teraz przyszło mi żyć w największym na świecie Psychiatryku.
    Ja po prostu już nie mam sił się denerwować- co najwyżej mogę się histerycznie pośmiać.
    Jedno jest pewne- byłam idiotką, że bałam się mieszkać na Północy Kanady, bo tylko tam była wtedy dobrze płatna praca.
    Miłego;)
    P.S.
    Z tego wszystkiego nie napisałam najważniejszego- porobiłaś prześliczne zdjęcia, zwłaszcza ten przymrożony kwiatek cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam zaraz idiotka. Gdyby człowiek wiedział, co go czeka, to szybciej skolonizowałby Kosmos.

      Usuń
  6. Nie komentuję polityki u siebie, bo byłyby to najbardziej niecenzuralne komentarze. I podziwiam, że tak zawsze ładnie potrafisz ubrać w słowa to, co ja bym splugawiła zupełnie.
    No i w barku już od dawna puchy - pewnie bym popadła przypadkiem. Bo już naprawdę ciężko żyć w tym kraju (specjalnie napisane w TYM) na trzeźwo...
    Tradycyjnie uwielbiam Twoje zdjęcia. Masz - kobieto - talent do fotografii, a i obiekty cudne tam u Ciebie. My jeszcze ni śniegu, ni mrozu tej jesieni/zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol łagodzi, ale nie jest dobrym wyjściem na dłuższą metę. Wczoraj porządnie się zdenerwowałam, ale tak na poważnie, bo czasem się wkurzam, ale bardziej na zasadzie "zbagatelizowania". Ten cały cyrk z koronowaniem, a raczej poddaniem Polski, jest dla mnie tak niepojęty, że jeszcze teraz nie potrafię ochłonąć.
      Poczułam się, jakbym czytała fragment "W pustyni i w puszczy", a którym Staś tłumaczy małej Nel co to jest dobre Mzimu i złe Mzimu, a potem okadzał baobab.
      Kompletny odlot. Co siedzi w głowach tych, którzy uczestniczyli w tej hucpie?
      Staram się pisać w miarę kulturalnie, ale nie zawsze mi to wychodzi.

      U nas wiosna, +13 stopni dzisiaj. Zdjęcia robione na szybko, bo już słoneczko topiło szron:)

      Usuń
  7. Zdjecia piekne, oszronione roze cudowne, natura zachwyca.
    Dobrze ze mozesz sie upic na ta durna sytuacje polityczno-religijna, ja juz bym nie mogla bo tyle lekarstw zazywam. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upijanie się jest zwrotem bardziej symbolicznym- owszem parę kielichów, ale chyba 200 gram nie przekroczyło w ciągu kilku godzin. Obżerać się słodyczami nie mogę i nie chcę, nie palę, a jakoś luft trzeba z siebie spuścić. Chyba sobie zamontuje wór treningowy i kupię rękawice bokserskie.

      Usuń
  8. To nie tylko król wszechświata, ale i całego osiedla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzakładowego? Kilka bloków, knajpa i kiosk RUCHU:)

      Usuń
  9. Witaj Jaskółko
    Dość często zaglądam do Ciebie, ale nigdy nie komentowałam. Dzisiaj jest mój pierwszy raz(!).
    Piszesz soczyście acz delikatnie o rządowych, pisowskich odpałach. Z każdym dniem serwowane są nowe szopki, niestrawne dania i nawet nie dają popitku. Czy już nie ma dla nas nadziei?
    Cudne fotki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję za komentarz.:)Pisałam pod wpływem... chwili:):):):)czasem tak jest, że muszę podzielić się z czytającymi tym pierwszym odczuciem, wrażeniem(odbiorem. Nie wierzyłam, że to zrobią. Chyba przeżyłam lekki szok. Ciągle nie wiem, jak to nazwać- arogancją? Infantylizmem? Cynizmem? Bigoterią? Kompletnym brakiem tolerancji? Butą? ...Nie wiem.

      Usuń
  10. Zdjęcia piękne, jak zwykle u Ciebie :)
    Co do poddaństwa... Dowiedziałam się o tym wczoraj na parapetówie u koleżanki. I mimo, że nie byłam spita jak bela, padłam jak kłoda i do dziś trwam w stuporze. Chyba czas na emigrację do kraju sugerowanego przez panią o wdzięcznym nazwisku Pielucha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaaaaaaaaaaaa stupor po szoku:( Był już taki moment, że Szwecja deklarowała przyjęcie ewangelików z Polski. Pewnie załapałabym się, ale co z resztą rodziny?
      Poza tym, to nie będzie tak, że ktoś będzie mi narzucał swoje wątpliwe wartości i zmuszał do emigracji, a na pewno nie będą to pisuary.
      Nie dam się wyrzucić z tego kraju.

      Usuń
  11. trzecia fotka od dołu, to jest dopiero odlot...
    ...
    z tą koronacją to już parę razy było, jakoś znieczuliłem się na to... ale za to rozsmarowała mnie po suficie koncepcja lojalek dla niekatolików... najzabawniejsze jest, że nie zostało to wyrażone żargonem prawdziomowy, według której każdy niekatolik to "ateista"...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółta róża w fazie przekwitania:)Ja zaczynam wątpić w tę katolickość Polaków. Żaden naprawdę wierzący katolik nie powinien utożsamiać się z tego typu wyczynami pisiurów i funkcjonariuszy KK. Zastanawiam się, czy wierzący katolicy nie widzą, nie czują, że polski KK, rząd i inni ośmieszają ich wiarę?

      Usuń
  12. To teraz wiem, dlaczego ostatnio zbierało mi się na wymioty…
    Skoro oni robią takie obrzydliwości to my powinniśmy robić to samo, czyli dokonywać aktu dechrystianizacji a jest to bardzo proste tu masz link ;
    http://pantheion.pl/Viking-Rytual-zmazania-chrztu
    Ale byłby wrzask, gdyby ogłoszono, ze taki akt dechrystianizacji dokonano na całej Polsce ;-)))))
    Fotki świetne pomyśl o jakimś konkursie fotograficznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się marzy czas, w którym w ogóle nie będzie mowy o tym, kto w co wierzy, i nie będzie tak demonstracyjnie okazywane, że jakikolwiek Kościół dominuje. czas, w którym światopogląd będzie naprawdę prywatną sprawą każdego.
      Nie biorę udziału w konkursach, bo nie mam szans.

      Usuń
  13. Zamiast figówki może być malinowa? Bo też muszę. Bo się uduszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinówka? No.... muszę spróbować:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.