wtorek, 25 kwietnia 2017

Migawki









18 komentarzy:

  1. O! Masz pszczolki! Pozycz na troche, co?
    Ptaszki- mistrzostwo swiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest pszczółek, bo zimno, ale chętnie podesłałabym:)

      Usuń
  2. Ojesu, jaki piekny zachod! Takie migawki to ja moge bez przerwy ogladac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wschód- godzina 6 rano:)Widok na zachód mam przyblokowany przez drzewa w ogrodzie siostry:(

      Usuń
    2. No dooobraaa, niech bedzie wschod, tez ladny.

      Usuń
  3. Zdjecia cudne, wszystkie, nie moge wybrac, bo ptaszki, slonce, mlecze przecudne i Twoj przepiekny pies.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie migawki z pogodnych dni. Sikora mi się udała:)

      Usuń
  4. Piekne zdjecia, ale o 6-tej rano? Brrrr... To na 5-tej fotce to synogarlica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem, dosyć często latem idę o 6 rano z psem na spacer po ogrodzie. Cudowna o tej porze cisza (około 100 metrów od domu przelotowa, głośna trasa Cieszyn-Katowice),tylko ptaki śpiewają. Przeloty ptaków ze stawów na wschodniej stronie na stawy po zachodniej stronie. Nie ma jeszcze wiatru- zauważyłam, ze bardzo często wiatr zrywa się przed siódmą. Łażę sobie po ogrodzie i podziwiam różne rzeczy. Przy okazji robię fotki.

      Usuń
    2. To jest synogarlica, a u nas bardziej popularnie zwana sierpówką. Namnożyło się u nas tego ptactwa sporo. Fajne są. Zimują.

      Usuń
  5. Piękne te zdjęcia. Takie widoki to nagroda za tak wczesną pobudkę. Mój dzielny pies wychodził na pierwszy spacer najwcześniej o 8 rano, ale w zimne pory roku to ledwie raczył podnieść zadek o o 9,30. A ostatni spacer był najczęściej około 22,30, a latem to i 23,30.
    Bezka jest śliczna i strasznie zabawnie wygląda z tym ustrojstwem do zabawy.
    Dziś na własnym osiedlu widziałam parę kaczek krzyżówek- ona popijała wodę z kałuży na trawniku, on z dumnie wypiętą piersią stał grzecznie obok. Potem zgodnie podreptali gdzieś dalej.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beza ma zegarek w pupie. Przed szóstą wstaje Jaskół i gdy jest niedziela, punktualnie o tej porze Beza idzie go budzić, kiedy widzi, że on nie wstaje. Tu są same rytuały z zegarkiem w tle.Po spacerze trochę psich chrupek, o wpół do dwunastej biały ser, o wpół do piątej puszka mięska. Kiedy przychodzi czas, Beza siada przede mną i spokojnie patrzy- taki wyrzut sumienia. Potrafi przyjść po mnie do ogrodu, przypominając, że już czas na michę. Ona w ogóle jest bardzo zorganizowana.
      W bloku miałam pekińczyka. On też niechętnie wychodził rano na siku, musiał, bo wszyscy z domu wybywali i psa trzeba było odsiusiać. Mam wrażenie, że miejskie psy są większymi kanapowcami.
      Kaczki krzyżówki są śliczne. Bardzo podoba mi się upierzenie kaczora. Przyleciały pewnie z jakiegoś większego parku. Kiedy widzę parę kaczek, to przypomina mi się Kacper i Melańcia z opowiadań Grabowskiego.

      Usuń
  6. Tą trzecią foteczkę gdybyś obróciła o 180 stopni, możnaby powiedzieć, że widok na pustynię masz całkiem ciekawy i to drzewo stworzyłoby coś zagadkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i poszłoby, gdyby nie te ptaki na górze po prawej stronie:) Ich nie odwrócisz do góry szłapkami.

      Usuń
    2. Na takiej wielkości fotki nie zauważyłam ptaków; dałam powiększenie i na upartego to mogłyby być jakieś raczkujące stworzenia pustynne! A na fotoshopie i te ptaki dałoby się odwrócić, ale w oryginale przykułyby uwagę każdego.

      Usuń
    3. Takie skorpionki:)Nie mam fotoshopa, pracuje na ACDC. Pomysł interesujący. Znajdę czas to odwrócę:)

      Usuń
  7. Śliczności! Kiedyś, gdy miałam duży ogród, lubiłam wstawać ze wschodem słońca(nawet nie z powodu psa), ale dla tej ciszy, dla kryształków rosy na roślinach. Ptak w locie przepiękne ujęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem też wstaję bardzo wcześnie. Szkoda mi dnia, a poranki przed upałem są najfajniejsze. Niebo jest jeszcze błękitne i słońce nie pali.
      Gołąb wygląda jak jakiś atakujący upiór.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.