sobota, 15 lipca 2017

"Zbrzydziło" mnie.

Blues jest dla mnie nie tylko muzyką, jest całą filozofią. Bluesa mogę słuchać na okrągło i nie znudzi mi się. Zawsze uważałam, że ten, kto słucha bluesa i ten, który gra bluesa, to ludzie  otwarci, tolerancyjni, nowocześni, bez ksenofobicznych zagrywek. To ludzie chcący "zobaczyć" drugiego człowieka, chcący go wysłuchać, chcący pomóc drugiemu. Dzisiaj natknęłam się na taki wywiad  i najpierw przeżyłam zdziwienie, potem szok, a teraz już wiem, że na pewno nigdy nie pojadę na żaden koncert Dudka i na żadną Rawę Bluesa, i nie kupię jego żadnej płyty. Nie tylko ograniczony ksenofob, to jeszcze bajerant i wazeliniarz.
 To jest nagranie z listopada 2015 roku
Posłuchajcie od 6 minuty. Do 6 minuty opowiada o nowym singlu. Potem robi się coraz straszniej.
Okazało się, że Dudek to jeden wielki dupek.

23 komentarze:

  1. A tak go kiedys lubilam... Zenada, kolejny Zelnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny dopisany do "białej listy".

      Usuń
  2. A ja go nigdy go nie lubiłam, bo nie był naturalny w tym co robił. Zwyczajny koniunkturalista, kolejny Zelnik, Rosiewicz, Pietrzak, Kukiz.
    Wszyscy oni w pewnej chwili przestali się publice podobać , nowych kontaktów nie było, więc zaczęli ówczesnej opozycji a dzisiejszej władzy wchodzić bez mydła w odbyt.
    Jak ktoś nie wie kiedy zejść z godnością ze sceny to kończy jako tuba panującego systemu.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na Rawie Blues i podobał mi się jego występ. Ma parę fajnych utworów. Ma też niepodważalne zasługi w tworzenie i podtrzymywanie festiwalu, ale... skreślę z listy ulubionych muzyków

      Usuń
  3. Wybacz, nie wysłuchałam do końca, bo nie zdzierżyłam, no nie. Zastanawiam sie tylko, czy tacy ludzie tak naprawdę myślą czy to zgrywa jakaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłuchałam i chwilę siedziałam "ogłuszona". Nie spodziewałam się.

      Usuń
  4. O matulu!!! Alez to psychol!!! W dodatku, tak bardzo chce byc Polakiem a tak szybko zapomnial, ze coffe shop to po polsku kawiarnia?
    Pomijam juz fakt, ze nie ma zadnego pojecia o np. narkotykach zwlaszcza takich jak marijuana. Poki co nie ma ani jednego udokumentowanego przypadku smierci z powodu marijuany, a ile osob sie zachlalo na smierc wodka? I taki zidiocialy typ wypowiada sie w mediach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same slogany, same utarte schematy. Żadnej refleksji. SZKODA:(

      Usuń
  5. gość nigdy nie grał bluesa, tylko swoją wersję rock'n'rolla... czy fajną to kwestia gustu... dla mnie mocno wtórną, ale nie muszę mieć racji...
    natomiast potem masakra... jebany dupowłaz obecnego systemu... wyłączyłem, gdy zaczął bredzić o narkotykach i marijuanie... to prawda, że wśród szarego ludzkiego bydła funkcjonuje przekonanie, że MJ to /bardzo ZŁY!!!/ narkotyk, jednak od artysty rock'n'rollowego powinno chyba się wymagać wyższego poziomu umysłowego, niż brukowe disco-polo... zresztą obecni artyści disco-polo jako tako już używają mózgu, w przeciwieństwie do "rock'n'rollowego dudka"...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze gra i tego mu nie można zarzucić.Dla mnie przestał istnieć.

      Usuń
  6. No cóz, jeszcze jedna gnida usiluje zaistniec, aby zabiezpieczyc miejsce przy korycie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on nie musiał tak zagrywać. On jako artysta jest spełniony. Widocznie mało mu.

      Usuń
  7. Paskutne te jego poglady, nawet bywanie w swiecie nie nauczylo go tolerancji, a jednoczesnie tak czesto podkreslal jaki to on religijny i dobrze mu tak ze okna z prostytutkami sa naprzeciwko kosciola, tak sie oburzyl ze az parsknelam smiechem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dziwne- koncertował w wielu nowoczesnych krajach... zaścianek ma głęboko zakorzeniony, albo zgrywa się na takiego, co to po linii i na bazie.

      Usuń
  8. Ludziom "coś" się robi... słów brak. Niedawno słuchałam wywiadu z Krzysztofem Cugowskim. Wiem, każdy ma prawo do własnych poglądów, ale zastanawiam się, czy dalej lubię jego muzykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Cugowskim nie przepadałam, nawet, gdy był na fali. On już wtedy w wywiadach przemycał różne treści zaściankowo-ksenofobiczno-kruchtowe. Dudek mnie zaskoczył totalnie.

      Usuń
  9. Za Dudkiem nigdy specjalnie nie przepadałam, ale nie wiedziałam że to taki dupek lizusowaty.Tego się nie da słuchać do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsłuchałam dwa razy, bo wierzyć mi się nie chciało. Najpierw myślałam, że się zgrywa. Niestety to nie zgrywy. Koniunkturalizm? Ale po co? Jemu już nie jest to potrzebne.

      Usuń
  10. No nie on jeden zgłupiał. Przerażające. Może się mylę, a może nie, ale to PRL nauczył mnie patriotyzmu. Tego normalnego, bez wykrzykiwania o nim, bez nadymania się, jakim to patriotą się jest. Kocham mój kraj, co nie przeszkadza mi mówić, że ma durnych, kłótliwych, nienawidzących się i pazernych, dbających nie o kraj, a o prywatę obywateli. I mam na myśli tych z prawa, lewa i z centrum. Gorzko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie. Mój patriotyzm rodem z PRLu jest stonowany, spokojny, nie na pokaz, jednak mocny. Nie rozumiem Dudek i innych artystów, którym PRL jakiś niespecjalnie dokuczył. Po co im teraz takie demonstracje przeciw wszystkim „gorszego sortu”, a mocno propisowskie?

      Usuń
  11. Nie da się słuchać. Dupek i wazelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko słuchać takich ludzi. Tym bardziej, że on nie mówi „swoim” językiem, nie ukazuje swoich przemyśleń. Przytacza utarte slogany, schemat przyjęty u wszystkich zwolenników PiSu. W dodatku wszystko u niego jakieś płaskie, zakłamane

      Usuń
  12. Afektowany głupek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.