środa, 3 kwietnia 2019

Kiedy się przelewa

Znalezione w Necie
Parafraza wiersza Tuwima
Niezbyt elegancko, ale bardzo trafnie.


"CAŁUJCIE MNIE WSZYSCY W DUPĘ!
Absztyfikanci dojnej zmiany i kukizowskie bycze chłopy,
Trzepacze patriotycznej piany i dupowłazy i jełopy.
Bigoci, dupki, imbecyle z wrzaskiem kiboli łysych grupek,
Miernoty, ćwoki i debile
Całujcie mnie wszyscy w dupę.
Wy Misiewicze nienażarte, Gosiewskie chytre na mamonę
Co państwo dla was tyle warte, ile zostanie nagrabione.
I ty ministrze od kultury, co nam wyklętą pichcisz zupę
Promując świętobliwe bzdury
Całujcie mnie wszyscy w dupę
I ta eks belfer co dziś w menie szykuje szkolne lata smuty,
A przy tym szczerzy uzębienie, jakby ją uwierały buty.
Ty gruba Krycho niedorżnięta, co plujesz, bo masz taki tupet,
Na Czarny Marsz i te dziewczęta
Całujcie mnie wszyscy w dupę.
Ty stary capie wyleniały, jak katastrofa się zdarzyła
Spieprzałeś stamtąd w strachu cały – teraz odwaga ci wróciła?
Drwiąc sobie z majestatu śmierci, parówki badasz poprzez lupę,
Ty i ci twoi łże eksperci
Całujcie mnie wszyscy w dupę.
I wy, strażnicy jednej teczki, co zajmujecie się tym głównie,
Aby w zapale małojeckim żywą legendę taplać w gównie.
I wy księżule, hierarchowie, co goszcząc dzieci w swej chałupie,
Myślicie, że się nikt nie dowie?
Całujcie się wszyscy w dupę.
I ty, co honor dotąd święty, zredukowałeś do podpisu,
Co zamiast zostać prezydentem, jesteś strażnikiem długopisu.
I ty prezesie na drabinie, co Polska teraz twoim łupem,
Chociaż się brzydzę odrobinę,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.
I wy, o których zapomniałem, lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem, albo że taka was obfitość.
Ty ludzie ciemny już bez cnoty, gdy Konstytucja będzie trupem,
Boś sprzedał ją za 500 złotych,
Całujcie mnie wszyscy w dupę."

 http://polityczek.pl/facebook/10386-historyk-skrytykowal-pis-calujcie-mnie-wszyscy-w-dupe-wy-misiewicze-nienazarte?fbclid=IwAR1vAqSSuchxI8okAxMiBIf5t5vOTKJ8Xg97Wj71aLqb6_mJDpjWBs6PEeU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz