piątek, 10 kwietnia 2015

Gdzieś...

Zdjęcie zrobiła moja koleżanka, gdzieś na końcu świata:)

16 komentarzy:

  1. zawsze żałuję, że mi życia nie starczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tyle, ile go masz, to wykorzystaj jak najlepiej:)

      Usuń
  2. Piekno i spokój szepczą do mnie z tego krajobrazu!
    Pozdrawiam ciepło Jaskółeczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsce:) i kompletnie dzikie.

      Usuń
  3. Nie, to nie koniec świata, to koniec internetu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziadostwo nie ma końca i wszędzie się wciśnie:) Stamtąd zdjęcie "przyleciało" Netem:)

      Usuń
  4. a gdzie przystań dla motorówek, ośrodek wczasowy, bary, elektrownia, odkrywka piasku bitumicznego, przetwórnia mączki rybnej i w ogóle, cywilizacja?... ruszajmy, Biała Ludzia z pieśnią na ustach, inwestować, budować, całe to piękno sknocić i spaprać!...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszedł Maniuś i teleportował to całe barachło gdzieś dalej:) Nic tylko cisza pozostała...

      Usuń
  5. Ten koniec świata daleki, ale przypomina mi bardzo także nasze swojskie klimaty... i oby tego widoku cywilizacja nigdy nie "spaprała"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest takie dalekie "gdzieś', że raczej człowiek mu nie zagraża:) Kanada to olbrzymi kraj:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.