środa, 5 lipca 2017

Wiek bohaterów


12 komentarzy:

  1. To widowisko przyciąga wszelkimi dostępnymi zmysłami. Młodzi, piękni, utalentowani i te emocje.
    Uczta duchowa.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fragment, nie chciałam zanudzać. kto zechce, to zobaczy resztę na YT.

      Usuń
  2. Wspaniałe przedstawienie, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ekspresyjne. No i muzyka świetna.

      Usuń
  3. Porywajace. Byc tam i przezyc na zywo, widziec, slyszec, narastajaca muzyka dziala na mnie niesamowicie, co za sila, fortepian uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwyca pianista. Luzak, ale tak bardziej cywilizowany. Niesamowicie dobry technicznie.

      Usuń
  4. https://youtu.be/vPIGY4ogOOo
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suplement:
      https://youtu.be/ngfXaykeaeo

      Usuń
    2. chyba narozrabiałaś... wkręciłem się w słuchanie kultowych kawałków, np:
      https://youtu.be/ehQtpXHCdJI

      Usuń
    3. Hmmm... przesłuchałam:):):):) Też mocne:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie spektakle, czasami kupujemy podobne koncerty na płytach blue-ray, by zachwycać się w dowolnej chwili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa. Ja wracam do takich rzeczy na YT. Odkąd musiałam wyrzucić ogromne pudło z kasetami, a jeden długi regał zalegają płyty CD, staram się nie kupować trwałych nośników.
      A widowisko jest super:)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Będzie mi miło, gdy zostawisz komentarz. Staram się odpowiadać nawet w starszych postach.
Jeżeli chcesz obrażać moich gości lub mnie- nie wysilaj się, natychmiast to usunę.
Jednym słowem hejterzy, gnomy, trolle, banda różowego misia , nie mają tu czego szukać.