czwartek, 20 czerwca 2024

No to zaczynamy....


 

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Koniec szkoły swoją drogą, ale ja to mam już dawno za sobą- "Lato z radiem"... no wiesz...lato się zaczęło:):)

      Usuń
    2. Aaaaa
      Nie wiedziałam, że jeszcze istnieje
      Super!
      Sobie latem poszukam w Pl

      Usuń
    3. Ja nie słucham jedynki, ale ta audycja to kultowa:):):)i tak mi się skojarzyło z początkiem lata:)

      Usuń
  2. Nie wiem czy to jeszcze leci, ale słuchało się wszędzie, na plaży, w lesie, na działce i ten wstęp w różnych językach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem leci i ma się dobrze, ale ja nie słuchałam "jedynki" przez ostatnie 8 lat i nadal nie mam zamiaru:):) No chyba że zmieniła się:)

      Usuń
  3. leto z rozhlasem... to mi się najbardziej wtedy wbiło do mózgu...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, pamiętam jeszcze, że polska Jedynka miała zasięg do Budapesztu, może jeszcze dalej, tam na campingu Romai swego czasu większość to byli Polacy, więc z rana aż wrzało i buczało od tego Lata z Radiem...

      Usuń
    2. No lato z rozhlasem. Ja jeszcze, mieszkając blisko granicy, słuchałam takiej czeskiej, a w zasadzie czechosłowackiej ( lata świetlne wstecz), audycji "Pozor zakrutam".
      Mnie się Lato z radiem wtedy podobało, ale nie słuchałam regularnie, bo lato...wakacje...staw... las...

      Usuń
    3. toć wiadomo, że nie chodziło o jakieś regularne słuchanie, tylko żeby coś tam fajnie pitoliło w tle innych wakacyjnych, letnich działalności i dlatego uważam, że to była dobrze trafiona koncepcja, przecież nie wszystko za starokomuny było złe...

      Usuń
    4. Powiedziałabym, że dużo było dobrego:):):) Nie docenialiśmy, pachniał nam Zachód:):):) Ale ja na tamte czasy nie narzekam- było siako i owako, dało się wytrzymać.

      Usuń
  4. Jak się czekało na Lato z radiem! To se ne vrati:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekałam, ale kiedy pojawił się sygnał, to poczułam, że są nareszcie wakacje.

      Usuń
  5. Lato z radiem - już nawet zapomniałam, że było kiedyś Lato z Radiem. Nie słucham tu polskiego radia ani polskiej TV nie oglądam (niemieckiej też nie)- ostatni raz sama włączałam telewizor nim umarł mąż a muzyki słucham tylko na YT. I to głównie muzyki z lat 50, 60, 70 - wiem, mam świra. Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słucham polskiego radia, nie oglądam telewizji- wszystko z Internetu i innych audycji.. Nie masz świra, też słucham muzyki na YT.

      Usuń
  6. Ech, ta nasza młodość, ten szczęsny czas .... teraz mnie już lato nie cieszy, te upały zabijają we mnie całą radość gdy ponad 30 stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lato to mnie zawsze cieszy, upały mniej. Ja lubię ciepło i czas, kiedy nie muszę ubierać kilogramów ciuchów. Lubię długie dni, a jak jest upał, siedzę w domu.
      Dzisiaj u nas w cieniu od północnej, zacienionej tujami, strony w południe było 28 stopni- od południa 36.

      Usuń
    2. W Bośni od kilku dni ponad 40, jak dobrze, że nas tam.nie ma:)

      Usuń
    3. U nas już było parę takich dni pod 40 stopni, ale nie cięgiem. mamy dobrze izolowany dom, na razie da się wytrzymać.

      Usuń