środa, 24 lipca 2024

Czasem pomilczeć trzeba.


 

















19 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- takie migawki. Lubię łapać to coś, co mi się podoba, choćby mikro.

      Usuń
  2. jak ma się w domu małe dziecko: kocie, psie lub ludzkie, i z pokoju, gdzie przebywa dobiega cisza, to może ona nieść dwie alternatywne wiadomości, że albo jest spane, czyli wszystko raczej w porządku, albo coś jest porządnie brojone, co może być nie do końca w porządku, tak, czy owak nieźle jest tam zajrzeć...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) Ja zawsze byłam przygotowana na wielkie brojenie. Oj trzeba wtedy wyhamować, trzeba:):):)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To białe to jarzmianka. Rzeczywiście ma piękne delikatne kwiaty, obficie kwitnie i łatwo się "hoduje". Jest jeszcze jarzmianka purpurowa, ale tę, na razie, trzymam w doniczce, bo sklep przysłał marną sadzonkę.

      Usuń
  4. Oj, trzeba. W towarzystwie takich zdjęć mogę nawet cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia pojawią się częściej, będzie okazja więcej pomilczeć:):):) Tym dobrym milczeniem:):):)

      Usuń
  5. A mnie sie przypomniala piosenka:
    "...Bo gdy się milczy milczy milczy
    To apetyt rośnie wilczy
    Na poezję co być może drzemie w nas..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie.... Kofta:):) Wrażliwiec, poeta, bard... pewnie nieraz skorzystał z ciszy:)

      Usuń
    2. Tak. Pewnie tak.
      A Twoje zdjecia sa poezja dla oka. Dla pana Oka z powyzej chyba tez. :)))

      Usuń
    3. Dzięki:):) Dla pana Oka pewnie też:)

      Usuń
  6. To i ja pomilczę. Jest co oglądać, a tematów do milczenia od groma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja coraz częściej tej ciszy szukam.... I dziękuję za nią tutaj ❤️.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam, gdzie bywasz, pewnie ciszy nie brakuje. Tam są właśnie cudowne pod tym względem tereny, gdzie nie ma multum ryczących pojazdów, a jedyne hałasy wytwarza przyroda- kochane hałasy.

      Usuń
    2. To prawda tylko ten mój tryb życia...również praca - hałas w nią wpisany. No i moje kochane głośne córeczki 😉. Uściski

      Usuń