czwartek, 2 września 2021

Da radę


 

14 komentarzy:

  1. :-))))))))))) amoja zaliże naśmierć

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam mężowi memu, trzymaliśmy się za brzuchy:-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się, ale i przypomniał mi się napis na wycieraczce: co tam zły pies, gospodarz to dopiero potwór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś widziałam
    Pies jest dobry
    Za to jego właściciel...
    🤣

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie taka śmierć musi być ciekawa. I długa dość.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja dziękuję być zamymlaną na śmierć. Może jednak nie.

      Usuń
  6. kiedyś Balbinka z Ptysiem zimową porą znaleźli bałwana, kto go sobie ulepił i tak sobie stał... dzieciaki wpadły na pomysł, żeby dla kawału napisać mu na klacie "uwaga, zły bałwan"... gdy odeszły, coś ich tknęło i obejrzały się... wyglądało na to, że bałwan ich goni rozeźlony żartem... pogoń trwała kilka przecznic, dopiero na końcu okazało się, że to nie bałwan i wcale ich nie gonił, tylko pan Gęgorski niósł do domu nową miotłę...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Choć Balbina, wieczór taki piękny, kamary kąsają"
      Nie przepadałam za nimi, ale żart z bałwanem fajny.

      Usuń
  7. Padlam 😂😂😂 Swietna tabliczka. Ja kiedys widzialam taka : Uwaga wlamywacze, zla gospodyni! Posiada walek 😂😂😂 Albo taka : Zly pies, zly pan, zla pani, zle dzieci, wszyscy zli. Pomyslowe te tabliczki robia. Ja mam taka : Ten dom nalezy do kota. My tylko placimy rachunki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne te tabliczki. Potrzebuję nową, może coś skorzystam z podpowiedzi.

      Usuń