środa, 17 listopada 2021

Nie bój się lesie...


 A szloch gardło zacisnął.

18 komentarzy:

  1. Nic świat nie zapamięta. Nic się nie nauczy. Kurwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Porozbijane auta ratowników, napadnięci pobici ludzie, tzw "Narodowcy" zamaskowani,zastraszający dziewczyny z Granicy, i innych. Wyciąganie brudów na wójta Michałowa, który pierwszy powiedział:dość, pomagamy! Obsmiewanie i opluwanie tych co głośno upominają się o pomoc humanitarną itd itd itd.... Uwierzcie, że przeważająca większość stąd mówi : a niech zdychają w tej Puszczy. Ksiądz, który apel Biskupa potraktował jednym zdaniem na końcu ogłoszeń po mszy: wisi na tablicy ogłoszeń, można poczytać. Naprawdę wierzycie w człowieka? Ja już nie. Wierzę jeszcze w jednostki ale ogół mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa nagle mi uzmysłowiły, że ja tutaj sobie wieszam piosenkę, wzruszającą, ale... faktycznie...piosenka, ale tam trzeba pomocy, tam trzeba siły, tam trzeba działania, a nie ckliwych piosenek. Przepraszam, nie pomyślałam.

      Usuń
    2. Wręcz przeciwnie Jaskółko. Ta powinna być obowiązkowa.

      Usuń
  3. Jaskółko,ja jeszcze w temacie zasadniczym ,jesli nie słuchalas ,to posłuchaj koniecznie dzisiejszego wystąpienia Romana Giertycha na Youtubie - To jest zbrodnia (faceebook Roman Giertych strona oficjalna) na temat tragicznej sytuacji,setek smierci z powodu covida i niemoty/miernoty naszego nie-rządu.Zgroza,horror,zbrodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraźni za mało, by wczuć się w ten strach, chłód, niepewność...ale wygrywają polityka z kalkulacją.
    Wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że ten kryzys na granicy spadł rządzącym jak z nieba. Mogą nim przykryć nieudolność w prawie każdej dziedzinie. 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się nie mylisz. To jest czysta, wyrachowana, zimna kalkulacja.Ale głupcy nie zdają się zauważać, że to obraca się przeciwko nim. Biedni jesteśmy z takim durnym rządem i jeszcze durniejszym prezydentem.

      Usuń
  6. Pamiętasz to zdjęcie"The Struggling Girl"?Wielu ludzi płakało.Fotoreporter popełnił samobójstwo.
    "Naszym moralnym obowiązkiem jest troska...o ludzkość".-Kevin Carter-Pulitzer 1994
    https://youtu.be/VTsYLRDgYDM

    Chłopiec Kong Nyong przeżył.Zmarł w 2007 roku z powodu"gorączki".

    OdpowiedzUsuń