poniedziałek, 20 lutego 2023

Ooooo ja cierpię dolę....z małej wody duży prąd.

 

No comment.

21 komentarzy:

  1. Dobre🤣 to samo dotyczy wiatraków poruszanych prądem powietrza😁
    A gdyby zabierac energię herbatce z prądem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo, herbata z prądem- cały czas mi to po głowie chodziło, ten prąd jeszcze w czymś:):):)

      Usuń
  2. siuśki?... no, może nie przy jedzeniu...
    tak w ogóle, to wszyscy neokomuniści po podłe mendy, ale to całe siuśki to jest w czołówce, wyjątkowa kupa kupy...
    sorry, wiem, że hejtuję, ale o neokomunie nie umiem już inaczej i nie chcę umieć...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ulżyj sobie i zrób to nijako też w moim zastępstwie. Ja muszę hamować, bo już mam czarny jęzor od tego hejtowania na PiS.

      Usuń
  3. cudne! uwielbiam ten rodzaj humoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ):):):) Ale jakaś logika w tym jest.. Dla Suskiego nieważnie jak, ważne, że pojawia się "prąd".

      Usuń
  4. Prąd jest wszędzie. Jak kiedyś walnąłem się łokciem o blat biurka to prąd mnie przeszedł. Jak uderzyłem we framugę drzwi też. Prąd więc był i tu i tu, a kwestia wydobycia to tylko odpowiednie uderzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wydobycia, ale i magazynowania. No i dbania o wytwórcę:)

      Usuń
  5. Ale sie usmialam! Ja chyba nie elektryczna bo ja pod prad czesciej niz z pradem, choc zakrzykne (z kims tam) "Wiecej swiatla"!) rozniez z kaganka.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu sytuacjach też jestem "pod prąd". Gdyby przyjąć teorię Suskiego, to na wiosnę elektrownie powinny łapać najwięcej prądu z wody- idą roztopy, prąd będzie potężny:)

      Usuń
  6. rzeki, powietrze, herbata... tyle źródeł prądu. Polska węglem tfu prądem stoi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko technologii pozyskiwania brak. Tyle dobra się marnuje:)

      Usuń
  7. Już widziałam ten mem, a Suski to powinien dostać Złota Malinę za swoje wypowiedzi, na pewno przejdzie do historii!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mem krąży po Necie. Bardzo trafny. Obawiam się, ze Złotych Malin zabraknie, jet wielu "Suskich" w PiSie, ale ten przebija wszystkich.

      Usuń
  8. Odnoszę wrażenie, że ten pan powinien być jak najszybciej odłączony od prądu, a żeby mu nie było smutno to najlepiej z jego wszystkimi kolesiami z tej formacji. Taaak, słówko "prąd" może mieć wiele znaczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie trudno, on wszak jest mocno "naładowany", głównie głupotą:)
      Już sobie wyobraziłam te megawaty do wykorzystania, gdyby uzyskiwało się je z głupoty pisowskich.

      Usuń
  9. Zastanawiam się o czym będzie Pani pisała i jakie mądrości głosiła jak zabraknie u władzy PIS-u.
    Ewa Senio

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka jest prawda, że dużo tańszy prąd mógłby być.... Bo tak patrząc na te rachunki, to człowiek naprawdę zaczyna się drapać po głowie. Nie wiem może są jakieś inne sposoby na zaoszczędzenie, zniwelowaniu kosztów o których nie wiem... Ale to niech ktoś taką nowinką się podzieli.

    OdpowiedzUsuń